بازدید 2193
قادری خبر داد؛

بهره‌برداری از فاز اول مترو شیراز تا پایان سال

کد خبر: ۱۷۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۲ 06 July 2011
نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان این که فاز اول مترو شهر شیراز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بهره‌برداری از این پروژه باعث کاهش ترافیک منطقه و سهولت مردم در رفت و آمد می‌شود.

به گزارش خانه ملت، "جعفر قادری" با بیان این که هر کلان شهری برای رفع مشکل ترافیک نیاز به ساخت قطار شهری دارد، افزود: بهره‌برداری از پروژه قطار شهری شیراز باعث کاهش ترافیک منطقه و سهولت در رفت و آمد مردم می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فاز اول پروژه قطار شهری شیراز تا پایان سال ۹۰ به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در فاز اول پروژه قطار شهری، حدود هشت کیلومتر ساخته می‌شود.

این نماینده یادآور شد: اعتبارات اختصاص یافته پروژه قطار شهری شیراز حدود ۸۱ میلیارد تومان است که این اعتبارات از بخش‌های فروش اوراق مشارکت و سایر منابع اعتباری تامین می‌شود.  

وی با بیان این که قطار شهری شیراز هم اکنون با مشکل نبود واگن مواجه است، افزود: در حال حاظر مسئولان استانی سفارش ساخت واگن‌ها را به شرکت ایرکو داده و به احتمال زیاد تا دو سال آینده ساخته می‌شود.

قادری با بیان این که مسئولان برای رفع کمبود واگن‌های قطار شهری اقداماتی را انجام داده‌اند، تصریح کرد: خرید واگن‌های دست دوم از خارج از کشور و ترمیم این واگن‌ها از جمله اقدامات مسئولان است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، تاکید کرد: مسئولان استانی و کشوری باید برای سرعت بخشیدن به ساخت پروژه قطار شهری شیراز اعتبارات لازم را اختصاص بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم