بازدید 2934
۱

یارانه‌های نقدی قابل برداشت؛ شتاب مختل شد

مشاهدات خبرنگاران نشان می دهد که برخی از شهروندان با در دست داشتن قبوض مختلف آب، برق، تلفن و .. در مقابل خودپردازها صف کشیده اند.
کد خبر: ۱۷۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷ 23 June 2011
با وجود تاخیر تقریبا 17 ساعته از قابل برداشت شدن پنجمین مرحله از یارانه های نقدی، این امکان از عصر روز گذشته فراهم شده است با این حال مدیران برخی شعب سطح شهر در خصوص دلیل اختلال در شبکه شتاب فقط یا اظهار تعجب می کنند و یا از مشتری می پرسند مگر قطع است؟!

به گزارش خبرنگار مهر از سطح شهر تهران، با شروع اولین روز پس از واریز یارانه های نقدی مرحله پنجم مراجعات مردم به خودپردازهای بانکی برای پرداخت قبوض، برداشت نقدی و انتقال وجوه یارانه ها به حساب های دیگر آغاز شده است.

هرچند قابل برداشت شدن این مرحله از یارانه ها برخلاف 4 دوره گذشته با تاخیر حدود 17 ساعته عملی شده است اما از صبح امروز پنج شنبه حضور محسوس شهروندان در مقابل خودپردازهای شعب بانکی مشاهده می شود.

مشاهدات خبرنگاران نشان می دهد که برخی از شهروندان با در دست داشتن قبوض مختلف آب، برق، تلفن و .. در مقابل خودپردازها صف کشیده اند.

متاسفانه قصه تکراری و دائمی قطعی و یا اختلال شبکه شتاب بانکی نیز در اولین روز از قابل برداشت بودن یارانه های مرحله پنجم به وضوح دیده می شود چنانکه بیشتر شعب بانکی خدمات دهی به روی کارت های صادر شده توسط سایر بانک ها را بسته اند و مدیران شعب نیز در پاسخ به دلیل آن اظهار بی اطلاعی می کنند!

یکی از شهروندان در گفتگوی کوتاه با مهر با بیان اینکه از صبح امروز برای پرداخت قبوض خود در صف چند بانک مختلف از خصوصی تا دولتی منتظر و در صف مانده است، گفت: به نظر می رسد بانک ها ارتباط شتابی خود را قطع کرده اند و فقط به کارت های خود خدمات می دهند.

وی با اظهار نارضایتی از این رویه بانک ها، بیان داشت: در روزهای ابتدایی هر ماه و برای دریافت حقوق و یا یارنه ها از خودپردازها همین مشکلات تکرار می شود و کسی هم پاسخگوی اتلاف وقت مردم و انتظار آنها در صفوف برای دریافت وجوه مورد نیازشان نیست.

چند تن از مدیران شعب نیز در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص دلیل اختلال و ایجاد قطعی در شبکه شتاب و غیرممکن بودن برداشت یارانه ها از کارت های صادر شده دیگر بانک ها پاسخ های جالبی دادند.

یکی از مدیران شعبه یک بانک دولتی با اظهار تعجب و نشان دادن اینکه از اختلال و قطعی ارتباط شتابی آن بانک با سایر کارت ها بی اطلاع است، پرسید؟ شتاب قطع است؟ فکر نمی کنم!

همچنین مدیر یکی دیگر از بانک ها نیز بیان داشت: یارانه ها از ساعت 17 عصر روز گذشته قابل برداشت شده است اما بانک ما به همه کارت ها سرویس می دهد و بعید می دانم شتاب قطع شده باشد.

مدیر دیگری از یک بانک دولتی در خصوص دلیل قطع بودن ارتباط شتابی، گفت: من اصلا نمی دانم یارانه ای هم واریز شده و یا نه! شتاب هم ممکن است در برخی ساعات قطع و وصل شود.

به نظر می رسد در روزهای خاصی از ماه که مراجعات مردم به خودپردازها برای دریافت وجوه حقوق ماهیانه و یا یارانه ها افزایش می یابد بانک ها نه تنها تلاشی در افزایش ظرفیت خدمات رسانی خود انجام نمی دهند بلکه در مواقعی نیز سطح خدمات رسانی معمول خود را نیز کاهش می دهند که خود این موضوع موجب سرگردانی مردم در مقابل خودپردازها خواهد بود.

حال که زمان برداشت های حقوق و یارانه ها نیز همزمان شده است می توان به راحتی حدس زد مراجعه به خودپردازها به ویژه در نقاط شلوغ تر شهر مساوی با صرف زمان زیاد خواهد بود که آن هم ممکن است جواب بدهد و یا ندهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام تابناک لطفا شما این این هماهنگ کننده یارانه ها بگین به والله خانواده نیروهای مسلح هم به این پول نیاز دارند چرا اینقدر با تاخیز واریز می کنید ما هنوز مرحله پنجم را نگرفتیم چرا این قانون برای همه یکسان نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست