بازدید 5664

برگزاری مدارس ابتدایی از مهر تنها در نوبت صبح

برنامه سال 90 آموزش ابتدایی تا چند روز آینده نهایی و امضا می شود.
کد خبر: ۱۷۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱ 23 June 2011
مدارس ابتدایی سراسر کشور از مهر امسال، تنها در نوبت صبح برگزار می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست مدیران آموزش و پرورش در بندرعباس گفت: این طرح با هدف افزایش کیفیت آموزش اجرا می شود و در اجرای آن دانش آموزان روزانه 5 ساعت آموزش می بینند.

وی افزود: برنامه سال 90 آموزش ابتدایی تا چند روز آینده نهایی و امضا می شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش پوشش تحصیلی و کاهش شمار بی سوادان از برنامه های امسال این وزارتخانه است که پیش بینی می شود تا پایان برنامه پنجم توسعه شاهد ریشه کنی بی سوادی در کشور باشیم.

وی گفت: ارتقای مهارت های قرآنی از دیگر برنامه های امسال این وزارتخانه است که به همین منظور امسال بیش از دوازده هزار مدرسه قرآنی در کشور راه اندازی می شود.

اکنون ده هزار مدرسه قرآنی در کشور وجود دارد

معاون آموزش ابتدایی وزارت اموزش وپرورش افزود: ورود فن آوری های نوین و افزایش مدارس الکترونیکی و ساماندهی زمان آموزش در دوره ابتدایی از دیگر برنامه های معاونت آموزش ابتدایی در سال 90 است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: پیش بینی می شود تا پایان برنامه پنجم توسعه سه هزار مجتمع آموزشی شهری در کشور ایجاد شود.

طرح مجتمع آموزشی شهری به مجتمع هایی گفته می شود که سه مدارس دبستان، راهنمایی و دبیرستان در کنار هم قرار گیرند و یک مدیر واحد داشته باشند.

وی افزود: هدف از ایجاد این مجتمع ها مدیریت یکپارچه و هماهنگ در همه مقاطع تحصیلی در نتیجه نظم و افزایش بهره وری دانش آموزان است.

وی گفت: رئیس مجتمع های شهری باید دارای مدرک لیسانس و یا بالاتر باشد و دست کم چهار سال در این سمت باقی بمانند و مورد تأیید اداره کل آموزش و پرورش باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها