بازدید 2590

امارات توليد نفت خود را افزايش داد

این منبع که خواست نامش فاش نشود اظهار داشت سقف تولید این کشور از میزان سهمیه ای که اوپک برای این کشور در نظر گرفته، فراتر رفته است.
کد خبر: ۱۷۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۸ 20 June 2011
یک منبع وزارت نفت امارات عربی متحده روز دوشنبه از افزایش سقف تولید نفت این کشور به دو میلیون و پانصد تا دو میلیون و پانصد و پنجاه هزار بشکه در روز خبر داد.
 
به گزارش واحد مركزي خبر این منبع که خواست نامش فاش نشود اظهار داشت سقف تولید این کشور از میزان سهمیه ای که اوپک برای این کشور در نظر گرفته، فراتر رفته است.
 
سازمان کشورهای صادر کننده نفت ( اوپک) از دسامبر سال دو هزارو هشت سقف تولید این سازمان را افزایش نداده است . بر اساس توافق اعضای اوپک و سهیمه ای که این سازمان برای امارات در نظر گرفته اند، این کشور باید روزانه دو میلیون و دویست و بیست هزار بشکه نفت تولید کند اما به طور معمول اعضای اوپک به سهمیه تولید خود پایبند نیستند.
 
به گزارش خبرگزاری رویترز ازریاض ، محمد بن ظاعن الهاملی وزیر نفت امارات در آوریل گذشته اعلام کرده بود این کشور با هدف براوردن تقاضای مشتریان خود گاهی اوقات بیشتر از سهیمه ای که اوپک برای امارات در نظر گرفته است ، نفت تولید می کند اما به جزئیات بیشتری درباره میزان افزایش تولید نفت این کشور اشاره ای نکرده بود . وزرای نفت اوپک در نشست اخیر در وین درباره افزایش سقف تولید نفت این سازمان به توافقی نرسیدند .

در پایان نشست اخیر اعضای اوپک در وین ، عربستان و برخی دیگر اعضای حوزه خلیج فارس از جمله امارات اعلام کرده بودند از هیچ تلاشی برای عرضه کافی نفت به بازارهای جهانی دریغ نخواهند کرد .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی