بازدید 19716

خبر خوش براي مستاجران اعلام شد

بر اساس اين بسته نرخ اجاره‌بها نسبت به قرارداد سال گذشته با نظارت تعزيرات و وزارت دادگستري 7 تا 9 درصد افزايش مي‌يابد.
کد خبر: ۱۷۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴ 19 June 2011
معاون وزير مسكن و شهرسازي خبر خوش وزير در بخش مسكن را بسته اجاره‌بها دانست و اضافه كرد: اين بسته فعلا در شهرهاي تهران و كرج كه با بحران افزايش اجاره روبرو هستند، اجرا مي‌شود.

به گزارش ایسنا، مهندس جمشيد نورصالحي، مديرعامل جديد شركت عمران شهرهاي جديد در پاسخ به اين سوال كه آيا خبر خوشي كه وزير مسكن و شهرسازي هفته گذشته وعده آن را داده بود، كنترل اجاره‌بها است؟ اظهار كرد: من در جريان مصاحبه ايشان نبودم اما آن چيزي كه اعلام شده احتمالا همان بسته مربوط به اجاره‌بها است كه روز گذشته درباره آن بحث شده بود.

وي ادامه داد: بر اساس اين بسته نرخ اجاره‌بها نسبت به قرارداد سال گذشته با نظارت تعزيرات و وزارت دادگستري 7 تا 9 درصد افزايش مي‌يابد.

معاون وزير مسكن و شهرسازي با اشاره به اين‌كه اين بسته در شهرهاي جديد اجرا نمي‌شود، گفت: اين بسته فعلا در شهرهاي تهران و كرج كه با بحران افزايش اجاره روبرو هستند اجرا مي‌شود.

به گزارش ايسنا چهارشنبه هفته گذشته وزير مسكن و شهرسازي پس از اين‌كه چندين بار از پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعيت بازار اجاره طفره رفته بود، اظهار كرد: هفته آينده خبر خوشي براي مردم داريم؛ وضعيت اجاره‌بها درست مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها