بازدید 12306

خبر خوش نيكزاد درباره وضعيت اجاره بها

مهندس علي نيكزاد در حاشيه‌ي مراسم افتتاح واحد‌هاي مسكوني طرح مهر با بيان اين‌كه اتحاديه املاك با ما همكاري مي‌كند، تصريح كرد: تا پايان سال 30 هزار واحد مسكن مهر تحويل داده مي‌شود.
کد خبر: ۱۷۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۴ 14 June 2011
وزير مسكن و شهرسازي گفت: هفته آينده خبر خوشي براي مردم داريم و وضعيت مستاجران و اجاره بها درست مي‌شود.

به گزارش ايسنا، مهندس علي نيكزاد در حاشيه‌ي مراسم افتتاح واحد‌هاي مسكوني طرح مهر با بيان اين‌كه اتحاديه املاك با ما همكاري مي‌كند، تصريح كرد: تا پايان سال 30 هزار واحد مسكن مهر تحويل داده مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه ميزان آورده متقاضيان مسكن مهر متفاوت است، اظهار كرد: اين ميزان بستگي به متراژ زيربناي مفيد و غيرمفيد و هم‌چنين نوع پاركينگ دارد.

وي بيان كرد: در واحد‌هاي مسكوني كه امروز به بهره‌برداري مي‌رسد ميزان آورده متقاضيان 6 الي 7 ميليون تومان است.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اين‌كه در پروژه‌هاي مسكن مهر ميزان آورده 13 الي14 ميليون تومان است، تصريح كرد: اين مساله بستگي به كل زيربناي مفيد و غيرمفيد دارد.

وي در ادامه با بيان اين‌كه ما در اين ميان مظلوم واقع مي‌شويم، تصريح كرد: قبل و بعد از اجراي قانون هدفمند‌سازي يارانه‌ها زيربناي غيرمفيد طرح مسكن مهر با قيمت متري 300 هزار تومان ساخته مي‌شود، اما واحد‌هاي مسكوني، نياز به محوطه، آب، برق و ساير امكانات دارد.

نيكزاد گفت: در واحد‌هاي مسكوني كه توسط شركت مپسا ساخته شده است ميزان آورده مردم 6 الي7 ميليون تومان است.

وزير مسكن و شهرسازي ادامه داد: در شهر جديد پرند 13 هزار واحد مسكوني طرح مسكن مهر توسط يك شركت تركيه‌اي ساخته مي‌شود كه حداكثر تا پايان سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسند.

وي گفت: ميزان آورده متقاضيان اين آورده‌ مسكوني براي آپارتمان‌هاي يك خوابه 10 ميليون، دو خوابه 14 ميليون و سه خوابه 18 ميليون است.

نيكزاد همچنين از لغو قرار‌داد واحد‌هاي مسكوني توسط شركت مالزيايي خبر داد.

به نظر مي‌رسد وزارت مسكن و شهرسازي قصد دارد نرخ اجاره بها را منطقه‌بندي كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
تعیین نرخ اجاره بها برای دو آپارتمان در یک مجتمع مسکونی و در کنار هم نیز اماکن پذیر نیست چه رسد به تعیین نرخ در مناطق مختلف!!توجه فرمایید که دو آپارتمان حتی با یک متراژ ممکن است از نظر نوع و میزان امکانات و کیفیت و هزینه های صورت گرفته اختلاف فاحشی داشته باشند با این اوصاف آیا قیمت گذاری برای آنان بصورت یکسان امکان پذیر و عادلانه است؟؟؟آیا قیمت اجاره تابعی از قیمت و مقدار سرمایه گذاری برای خرید و تجهیز آپارتمان نیست؟یکی از آنها ممکن است دارای کمدهای دیواری نقاشی و گچبری بسیار شیک کف از چوب و و و... باشد و دیگری کمترین امکانات آیا قیمت اجاره این دو یکی است؟؟انتظار می رود احساسی در این مورد عمل نشود زیرا این کار باعث سردرگمی مردم و مالکان واحد های اجاره ای خواهد شد و نه تنها مرحمی نیست بلکه مشکل ساز نیز هست.در ثانی اگر نرخ افزایش اجاره بها حدود هفت درصد است به گفته خود آقای وزیر چه اصراری به این کار است؟؟آیا اگر صاحب همین واحدهای مسکونی خود دولت بود به تعیین نرخ می پرداخت؟؟اگر در اقتصاد قرار است بعد از هدفمند سازی به سمت آزاد سازی قیمت ها پیش برویم باید دخالت مستقیم حدا اقلی را در اقتصاد و فرایندهای آن داشته باشیم و اگر میخواهیم بخشی از اقتصاد را سر و سامان دهیم از طریق اعمال سیاستهای مناسب و نه زور و تهدید این کار را انجام دهیم، باید توجه شود که ایجاد فضای کنترلی در بازار مسکن نتیجه ای جز کاهش سرمایه گذاری و فرار سرمایه ها از این بخش و در نتیجه کاهش تولید مسکن نخواهد داشت که این نتیجه بسیار خطرناکتر از افزایش چند درصدی قیمت اجاره بها یا مسکن است.
جناب آفای وزیر
آقای وزیر
اجاره بهای منزل بنده ۵۰ درصد افزایش یافت چه کسی برای این افزایش در شهر تهران پاسخگوست ما قشره کارمند هر ساله زیر این فشار له میشویم و کسی به فکر ما نیست آیا میشود متناسب با نرخ اجاره مالیات از صاحب خانه ها دریافت شود تا خوده صاحب خانه ها و بنگاهدارها بی جهت نرخ گذاری بر روی خانه ها نکنند وقت گرفتن مالیات از قشره کارمند که تا ضریب 35 درصد محاسبه میشود چطور از صاحب خانه محترم امکان اخذ این مالیات نیست تا شاهده این بازاره اشفته مسکن نباشیم
تابناکه عزیزی لطفآ منعکس کنید
عجب رسميه
بابا من در تعجبم كه چرا خبرهاي خوش همش فردا ، ماه بعد و بعدها اعلام مي شود
بابا دست برداريد تو رو به خدا بي خيال بشيد كاري كه از دستتون بر نمي ياد لااقل با اين حرفها قيمتها رو بالا نبريد
فقط وعده وعید ...فقط وعده وعید ...فقط وعده وعید ...فقط وعده وعید ...فقط وعده وعید ...فقط وعده وعید ...فقط وعده وعید ..............................
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی