بازدید 14547

دست و پازدن کومله برای جمع کردن یک رسوایی

دبیرخانه این حزب منحله در ارگان رسمی انتشار اخبار این حزب در شبکه جهانی وب با صدور اطلاعیه‌ای باز هم به ادعاهای دروغین خود ادامه داد و در حالی که ادبیات این بیانیه نشان می‌دهد که آنها به شدت از این افشاگری‌های رسانه‌ای در رعب و وحشت هستند به فرافکنی دوباره ...
کد خبر: ۱۷۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۱ 12 June 2011
گروهک تروریستی کومله که با افشاگری‌های رسانه‌ای نتوانست به اهداف شوم خود مبنی بر انجام اعمال خلافکارنه در خاک جمهوری اسلامی ایران دست یابد و با اقدام به موقع مامورین امنیتی تیم 5 نفره پیشمرگان اعزامی این گروهک که در هفته‌های گذشته وارد کردستان شده بودند منهدم شد در تازه ترین اقدام خود برای جمع آوری این رسوایی و برای منحرف کردن افکار عمومی از اقدام موثر نیروهای امنیتی کشورمان به بیانیه پردازی‌های دروغین روی آورده است.

به گزارش بولتن، پس از آن که یک تیم تروریستی متشکل از 5 نفر از پیشمرگان کرد کومله به دستور عمر ایلخانی زاده و با هماهنگی عبدالله مهتدی وارد جمهوری اسلامی ایران شدند سایت بولتن نیوز با افشاگری اسامی اعضای این تیم تروریستی و نیت آنان درحقیقت نقشه‌های دشمنان نظام را نقش برآب کرد و در حالی که این تیم قصد داشتند طبق نقشه‌های از قبل تعیین شده خود به انجام اعمال تروریستی در استان کردستان بپردازند نیروهای امنیتی ایران در یک عملیات غافلگیرانه یک نفر از اعضای این تیم را به هلاکت رساند و چهار نفر دیر را نیز دستگیر کرد.



پس از این اقدام و در حالی که نقشه سرکردگان کومله به کلی از بین رفته بود دبیرخانه این حزب منحله با صدور اطلاعیه‌ای با حمله به سایت بولتن و روزنامه کیهان ضمن رد ادعاهای مطرح شده هرگونه وابستگی این تیم تروریستی به عبدالله مهتدی سرکرده اصلی کومله را رد کرد و با فرافکنی قصد داشت افکار عمومی را از این پیروزی بزرگ حافظان امنیت جمهوری اسلامی منحرف سازد.

سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز در راستای روشن شدن افکار عمومی اقدام به انتشار عکس‌های اعضای این تیم تروریستی و روابط پنهان عبدالله مهتدی برای پشت پرده ماندن در انجام این نوع عملیات‌های تروریستی نمود اما ظاهرا این افشاگری‌ها برای اعضای این حزب منحله و سرکردگان آنان بسیار گران آمد که اقدام به نفی دوباره آن و صدور بیانیه جدیدی در این خصوص کردند. دبیرخانه این حزب منحله در ارگان رسمی انتشار اخبار این حزب در شبکه جهانی وب با صدور اطلاعیه‌ای باز هم به ادعاهای دروغین خود ادامه داد و در حالی که ادبیات این بیانیه نشان می‌دهد که آن‌ها به شدت از این افشاگری‌های رسانه‌ای در رعب و وحشت هستند به فرافکنی دوباره در این خصوص پرداخت.

متن بیانیه جدید حزب منحله کومله به شرح زیر است :

در روزهای اخیر سایت‌ها و رسانه‌های اطلاعاتی! رژیم جمهوری اسلامی خصوصا بولتن نیوز و کیهان گزارشهای کذب و گمراه­ کننده‌ای در مورد درگیری یک واحد پنج نفری از پیشمرگان کومله در اطراف کامیاران و کشته و دستگیر شدن آنها انتشار داده و موذیانه آنها را به حزب کومله کردستان ایران منتسب کرده و حتی در دروغی آشکار ادعا کرده‌اند که این افراد به دستور عبدالله مهتدی برای عملیات اعزام شده‌اند.

ما هر نوع انتساب این رویداد و افراد نامبرده به حزب کومله کردستان ایران را رد کرده و هرنوع دخالت و ارتباط حزب ما و یا شخص آقای عبدالله مهتدی دبیرکل کومله با آن را قویا تکذیب میکنیم. اطلاعات جمهوری اسلامی خود بخوبی از جعلی بودن این انتساب آگاه است و مانند همیشه برای مشوب کردن اذهان عمومی و در راستای زمینه­سازی برای توطئه­‌های سرکوبگرانه و امنیتی رژیم علیه مردم کردستان، فعالان سیاسی و مدنی و نیز علیه حزب کومله کردستان ایران به نشر این اکاذیب میپردازد.

سیاست حزب کومله کردستان ایران در این زمینه کاملا روشن است و نه فقط مردم کردستان بلکه همه فعالان سیاسی و مطبوعاتی در ایران بخوبی با این سیاست آشنا هستند. ما اخیرا یک بار دیگر در اطلاعیه دبیرخانه کومله به تاریخ ششم خرداد جاری سیاست خود را توضیح داده و مقاصد دستگاه‌های دروغپردازی رژیم جمهوری و تمرکز عامدانه آنها بر روی حزب کومله کردستان ایران و شخص آقای عبدالله مهتدی را برملا کرده­ایم. ما درگیریهای مسلحانه در کردستان را در دوره کنونی نادرست و مضر به حال جنبش برحق مردم کرد میدانیم و معتقدیم این نوع حرکات تنها آب به آسیاب مقاصد امنیتی و سرکوبگرانه رژیم جمهوری اسلامی میریزد. ما از این مناسبت استفاده کرده بار دیگر از همه نیروهای سیاسی کردستان میخواهیم که در این مورد مسئولانه­ تر عمل کنند و به جمهوری اسلامی میدان ندهند که چهره تابناک جنبش آزادیخواهانه خلق کرد را مخدوش نماید.

اما در خصوص این بیانیه نکاتی به نظر می‌رسد که در پی می‌آید :

1) گروهک تروریستی کومله در حالی تلاش می‌کند که هرگونه ارتباط این تیم تروریستی اعزامی به خاک کشورمان را با سران کومله رد کند و این تیم را از نیروهای خود قلمداد نکند که اسناد و مدارک متقن و موثری دال بر این ارتباط و جلسات محرمانه عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده برای اعزام این تیم تروریستی برای اقدام خرابکارانه وجود دارد که برای یک نمونه در تصویر زیر یکی از اعضای این تیم پنج نفره به نام کیوان ظفری را که در درگیری با نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی به هلاکت رسید را در کنار عمر ایلخانی زاده به عنوان محافظ وی می‌بینید که خود گواه روشنی برای این ارتباط است.

 

 کیوان ظفری تروریست اعزامی به ایران در کنار عمر ایلخانی زاده از سرکردگان کومله

2) امروز دیگر نیت‌های شوم اعضای حزب منحله کوله بر کسی پوشیده نیست و همه مردم به خصوص مردم سرافراز کردستان ایران که از معتقد ترین مردم به آرمان‌های نظام اسلامی هستند دست‌های پلید امثال عبدالله مهتدی را در زیر شعار به ظاهر زیبای حمایت از مردم دیه‌اند و همه کردها یک صدا بر علیه این عمال استکبار هستند.

3) ادعای دروغین استفاده نکردن از مبارزه مسلحانه بیشتر به یک شوخی خنده دار شبیه است و نشان از سردرگمی کومله با این افشاگری‌ها دارد چرا که هویت اقدامات مسلحانه کومله و به شهادت رساندن هموطنان بی گناه کرد که در آخرین نمونه آن یکی از کشاورزان بی گناه کردستانی به دست همین تیم تروریستی به شهادت رسید بر کسی مخفی نیست.

به هرحال موضوعی که بسیار مهم است این است که این افراد عقده‌های 33 ساله فروخروده‌ای از انقلاب اسلامی ایران در سینه دارند که هیچ گاه نمی‌توانند از آن دست بردارند و با این اعمال شنیع سعی می‌کنند خود را معروف جلوه دهند این درحالی است که مردم کردستان به شدت از آن‌ها متنفر هستند و این جنایت‌ها کوچکترین خللی در اراده مردم ایجاد نمی‌کند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار