بازدید 4938

فرار مادر کودک از خانه شیشه‌ای مرد

در خانه شوهرم افراد مشكوك رفت و آمد دارند و مدتي است پسر 14 ساله‌ام همراه شوهرم زندگي مي‌كند و من تحت هيچ شرايطي نمي‌توانم اجازه دهم بچه 7 ساله‌ام در اين خانه بماند، زيرا او در اين سن، حساس و كنجكاو است و ممكن است در آينده دچار اشتباهات پدرش شود.
کد خبر: ۱۶۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۲ 11 May 2011
وطن امروز:


زني در دادگاه خانواده با طرح اين ادعا كه همسرش مواد روانگردان مصرف مي‌كند، تقاضاي طلاق كرد و حضانت بچه‌اش را نيز خواستار شد. اين زن با حضور در دادگاه خانواده، درخواست طلاق و حضانت بچه خود را به قاضي شعبه 268 ارائه كرد و گفت: همسرم به دليل مصرف مواد مخدر روانگردان، هوشياري خود را از دست داده و از آنجا كه نمي‌تواند از بچه‌مان به‌طور صحيح نگهداري كند، حتما به او صدمه خواهد زد.

وي ادامه داد: همسرم همه اموال خود را به نام اقوامش كرده است تا ادعايش درست باشد و مهريه مرا پرداخت نكند و حق و حقوق بچه‌ام را نپردازد.

اين زن جوان اظهار كرد: در خانه شوهرم افراد مشكوك رفت و آمد دارند و مدتي است پسر 14 ساله‌ام همراه شوهرم زندگي مي‌كند و من تحت هيچ شرايطي نمي‌توانم اجازه دهم بچه 7 ساله‌ام در اين خانه بماند، زيرا او در اين سن، حساس و كنجكاو است و ممكن است در آينده دچار اشتباهات پدرش شود.

مرد نيز كه در دادگاه حضور داشت، گفت: من به دليل مشكلات زندگي قرص‌هاي اعصاب مصرف مي‌كنم و اين قرص‌ها روي من تاثير گذاشته است. من به هيچ مواد روانگرداني اعتياد ندارم.

زن در ادامه اظهارات مرد در محضر قاضي گفت: چندين بار مواد روانگردان را در خانه پيدا كرده‌ام و او هر دفعه بهانه مي‌آورد كه اين مخدرها براي او نيست و متعلق به دوستانش است و در خانه ما جا مانده است. در اين مدت فقط به‌خاطر بچه‌ام با همه چيز كنار آمدم ولي ديگر نمي‌توانم با اين وضع به زندگي ادامه دهم زيرا آينده فرزندم از هر چيزي برايم مهم‌تر است.

قاضي شعبه 268 بعد از شنيدن اظهارات زوجين حكم طلاق را صادر كرد و حضانت بچه را به مادر سپرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار