بازدید 57856

آمریکا مدعی شد بن لادن را کشته است + تکمیلی

بنابر این گزارش تاكنون جزئيات بيشتري از چگونگي كشته شدن اسامه بن لادن و احیانا صحت و سقم آن منتشر نشده است، اما منابع آگاه در آمريكا اعلام كرده اند كه قرار است باراك اوباما، رئيس جمهور آمريكا به صورت رسمي خبر كشته شدن اسامه بن لادن را اعلام كند.
کد خبر: ۱۶۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۳ 02 May 2011
سرويس بين الملل ـ منابع خبري، از كشته شدن اسامه بن لادن رهبر گروه القاعده خبر داده اند.

به گزارش «تابناك»، شبكه خبري العالم، خبري را منتشر كرد كه بر پایه آن، شبكه هاي خبري غربي مدعي شده اند كه اسامه بن لادن در يك عمليات اطلاعاتي ـ كه از سوی نيروهاي آمريكايي سازماندهي شده بود ـ در نزديكي اسلام آباد پايتخت پاكستان كشته شده است.

بنا بر این گزارش، تاكنون جزیيات بيشتري از چگونگي كشته شدن اسامه بن لادن و احیانا درستی و نادرستی آن منتشر نشده است، اما منابع آگاه در آمريكا اعلام كرده اند، قرار است باراك اوباما، رئيس جمهور آمريكا، رسما خبر كشته شدن اسامه بن لادن را اعلام كند.

در همین حال، یکی از مسئولان سرویس های اطلاعاتی پاکستان، مرگ اسامه بن لادن، سرکرده شبکه تروریستی القاعده را تأیید کرد.

عمليات كشتن بن لادن با يك فروند بالگرد آمريكايي و تيم ويژه كماندوهاي ارتش اين كشور انجام شده است.

اين گزارش مي‌افزايد كه محل عمليات نيز شهري است به نام "ابيت‌آباد " كه به دليل حضور نيروهاي ارتشي و وجود پادگان‌هاي متعدد در اين شهر، به شهر ارتش نيز شهرت يافته است.

عمليات، توسط يك فروند هلي‌كوپتر آپاچي و ساعت 1:30 نيمه شب به وقت محلي آغاز شده است. از نيمه شب گذشته همه ارتباطات تلفن و موبايل در منطقه وسيعي از پاكستان قطع شده و اينترنت و سيستم ايميل نيز تا صبح امروز پس از چندين ساعت وقفه، فعال شده است.

يك شاهد عيني همچنين از درگيري و شنيده شدن صداي تيراندازي از محل وقوع حادثه خبرداده و افزوده است كه ميان اعضاي تيم ويژه آمريكا با افراد مسلح ناشناس درگيري رخ داده كه بر اثر آن يك فروند هلي‌كوپتر نيروهاي آمريكايي سقوط كرده است.

شهر ابيت‌آباد در ايالت خيبر پختونخواه واقع در شمال غرب پاكستان است.

گفتنی است، از سال 2001 و پس از رخداد مشکوک 11 سپتامبر در برج هاي دوقلوي مركز تجارت جهاني، اسامه بن لادن و گروهش، آماج حملات نيروهاي آمريكايي و ائتلاف قرار گرفته اند.

به دنبال عمليات يازده سپتامبر، جورج بوش، رئيس جمهور پيشين آمریکا، دو كشور افغانستان و عراق را اشغال کرد، ولی ردي از اسامه بن لادن نیافت. از آن زمان به بعد، در هر برهه اي خبري از كشته شدن يكي از معاونان بن لادن به گوش مي رسيد، اما از خود اسامه خبري نبود تا اينكه ساعاتی پیش، خبر كشته شدن بن لادن بر خروجي خبرگزاري ها قرار گرفت.

اوباما كشته شدن اسامه بن لادن را تأييد كرد
   
اوباما تصريح كرد كه آمريكا با انجام يك عمليات، اسامه بن لادن را كشته است.

وي گفت: در اين عمليات، گروه اندکی از نيروهاي آمريكا، بن لادن را كشتند و جسد او در دست نيروهاي آمريكاست.

در همین حال، شبكه خبري فاكس نيوز اعلام کرد: بن لادن در بیرون از شهر اسلام آباد پاكستان در يك خانه بزرگ اقامت داشته است.

پاكستان كشته شدن بن‌لادن را تأييد كرد   

يك مقام امنيتي پاكستان امروز (دوشنبه) تأييد كرد كه رهبر القاعده در يك عمليات اطلاعاتي بسيار حساس كشته شد.

اين مقام امنيتي پاكستان كه خواست نامش فاش نشود، تصريح كرد: مي‌توانم خبر كشته شدن اسامه بن لادن، رهبر القاعده را در اين عمليات بسيار حساس تأييد كنم.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، با اين حال، اين مقام امنيتي پاكستان نتوانست به سرعت اين را تأييد كند كه رهبر القاعده در كجا، چه زماني و چگونه كشته شد!

اين مقام امنيتي پاكستان، در پاسخ به پرسشی درباره اينكه آيا سرويس اطلاعاتي پاكستان نيز در اين عمليات همكاري داشته است، گفت: تنها مي‌توانم بگويم كه اين يك عمليات اطلاعاتي بسيار حساس بوده است.

طالبان پاکستان تکذیب کرد

یکی از سخنگویان طالبان پاکستان در تماس تلفنی با شبکه خبری «جیو» تأکید کرد، بن لادن زنده است و ادعای رئیس جمهور آمریکا در این باره دروغ محض است.

اخبار تكميلي در این باره منتشر خواهد شد... .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
این آمریکایی ها عجب شارلاتانیند. خودشون القاعده و بن لادن رو پروبال دادند و خودشون هم میکشند. به نظر من اونها نمی خواهند منطقه روی آرامش ببینه.
اگر بهانه اشغال افغانستان و عراق وجود بن لادن بوده اکنون دیگر چنین بهانه ای وجود ندارد
قطعاً بن لادن سالها قبل کشته شده است اما امریکا برای انحراف مردم خودش و جهان از اتفاقات کشورهای عربی و بحرین و یمن و زدن ضربه نهایی به سوریه این خبر را پخش کرده است رسانه های غربی طی هفته های آتی با پوشش فوق العاده این خبر و تحلیل های مشمئز کننده سعی خواهند کرد دست سران خود را در خواباندن انقلابهای عربی و پایان کار سوریه و زدن ضربه کاری به پیکر حماس و حزب اله باز بگذارند
بن لادن کشته شد ، چون دیگر ارزشی برای امریکا نداشت و تاریخ مصرف او گذشته بود ، امریکا به دنبال یک لولوی دیگر خواهد رفت.
بالاخره بدرك واصل شد وآخر وعاقبت همه تروريست ها تحت عناوين مختلف مردم فريب همين خواهدبودوننگ بر همه اشان كه با افكار پوشالي قرون وسطايي مسبب خون انسان هاي شريف وبي گناه مي شوند.
ببینم حالا دیگه چه بهانه ای برای ماندن تو افغانستان دارن
خدا لعنتش کند
لعنت خدا بر هر چی وهابی تروریسته
باز انتخابات نزدیک شد و دروغ هاشون گل کرد
با تاييد مرگ بن لادن، دلار تقويت و قيمت طلا كاهش مي يابد
خودش بوده یا بدلش ؟؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد