بازدید 69907

تبارشناسی عروس جدید ملکه انگلیس +عکس

در حالی که تنها چند روز به ازدواج شاهزاده انگلیس باقی مانده است، شایعه‌های زیادی مبنی بر یهودی بودن نامزد پرنسس ویلیامز شنیده می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵ 24 April 2011
یک تارنمای مطالعات کتاب مقدس یهودیان امروز نوشت، تبار «کیت میدلتون»، از طرف مادر، به فامیل‌های یهودی گلداشمیت و مایر می‌رسد.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری‌ها، این مرکز مطالعات، به جستجو در شجره‌نامه خانوادگی کیت میدلتون، پرداخته و متوجه شده که نام خانوادگی مادر کیت میدلتون، هنگام تولد، «گلد اشمیت» بوده است، این یک نام لهستانی الاصل است. همچنین جد مادری کیت، «الیزابت تمپل هاریسون» نام داشته است.



او دختر توماس تمپل و الیزابت مایر و خواهر استر تمپل بوده است. استر، یک نام یهودی الاصل است. همچنین گفته می‌شود که به این دلیل روز ازدواج را از شنبه به جمعه موکول کرده که با روز شبات یهودیان مصادف نشود.

برخی در حال گمانه زنی هستند که شاید ازدواج یک شاهزاده و یک یهودی زاده، منجر به صلح، میان اعراب و اسرائیل شود.

بر اساس گزارش‌ها، وی در 9 ژانویه 1982 به دنیا آمد و در برکشایر بزرگ شد. پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس از آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد. در آنجا با شاهزاده ویلیام که او نیز در ۲۰۰۱ مشغول درس خواندن در آن دانشگاه بود، آشنا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲۵
اهمیت این خبر در چی بود؟؟؟؟
به نسبت شاهزاده بودن ببینید چه لباسهای ساده ای پوشیده است!! قابل توجه خانمهای عزیز ایرانی که برای شرکت در یک عروسی رده چندم، اقدام به خرید لباسهای چند صد هزار تومانی و یا میلیون تومانی می کند!!
تابناک عزیز
شما باید بدانید که در خاندان سلطنتی هیچ یک از شاهزادگان اجازه ازدواج با غیر شاهزادگان یا غیر نجیب زادگان یا غیر یهودیان ندارند.
این قانون حفظ میراث خاندان سلطنتی بریتانیا برای به سرانجام رساندن نظم نوین جهانیست...!!!!
ولی نمی دانند که این مراسمات و قانون ها روزی سدی بر سر راه اهداف شوم(نظم نوین جهانی) خواهد شد...
انشالله
خواهشمند هستم که در خصوص حقوق بشر در انگلیس مقاله آای بنویسید. حقوق بشر اشرافی. چطور است که آنها حق دارند همه چیز در خصوص ما بگویند و شهروندان ما رو به گونه‌ای وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار دهند ولی‌ شما هیچ مقاله ننویسید؟در اینجا ،در حالی‌ که مردم به سختی زندگی‌ روزمره را به سر میکنند، در حالی‌ که مالیات‌های سنگین بر بنزین بسته شده، در حالی‌ که سیستم سلامت و بیمارستان‌ها در مضیقه مالی هستند، در حالی‌ که به گفته خود پرستاران که در بیمارستان کار میکنند می‌گویند اگر مریضی خانواده‌ای نداشت که آنها را از لحاظ قانونی‌ مورد پیگرد قرار دهد به مریض دارو ندهید چون پول نداریم و هزاران مشکله اقتصادی دیگر... در اینحال خانواده‌ای اشرفی میلیون‌ها پوند پول مالیات مردم را صرف عروسی‌ دو جوان میکنند... این است حقوق بشر در انگلیس و شما وظیفه‌ای خطیر در این اطلاع رسانی دارید امیدوارم که مقاله در این خصوص را به زودی بر روی وبسیت شما ببینم
نردبان این جهان همه ما ومنی است
عاقبت این نردبان افتادنی است
لا جرم هرآنکه بالاتر نشست
استخوانش سخت ترخواهدشکست
خيلي هم زشته
اینا که گفتی به ما چه ربطی داشت؟
بابا اینام دلشون خوشه!
میگم اگه تو دانشگاه با هم آشنا شدن همونجا هم یه جشن ازدواج دانشجویی برگزار میکردن و خوش و خرم میرفتن سر خونه و زندگیشون !
حالا که چی باید تبریک بگیم؟!
ربطش به صلح اعراب اسراییل بی معنی بود تازه انگلیس خودش بانی جنگ و تفرقه تو خاورمیانه است
اصلا اسراییل را درست کرد که همیشه اینجا جنگ باشه
سگ زرد برادر شغاله ، چه فرقی می کنه یهودی باشه یا نباشه؟اینگیلیسی که هست...
از انگشتر سیاهش که نماد فراماسونری است وcnn روی آن زوم می کند مشخص می شود که وی صهیونیست است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل