بازدید 31824

تلاش روسها برای جذب ایرانیان در ارمنستان

گفتنی است با توجه به افزایش تبلیغات کشور ارمنستان در زمینه جذب توریست از ایران به نظر می رسد میزان فعالیت عناصر کلیساهای تبشیری ارمنستان به نحو محسوسی افزایش یافته است و تلاشها در جهت تغییر دین ایرانیان به شدت افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۶۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳ 23 April 2011
بین افرادی که به کشور ارمنستان سفر نموده اند نشریه ای تحت عنوان (هدایت خدا،طریقی که به بهشت می انجامد) توزیع شده است.

به گزارش « جوان آنلاین»‌ بنا بر اخبار واصله به تازگی ما  بین افرادی که  به کشور ارمنستان سفر نموده اند نشریه ای تحت عنوان (هدایت خدا،طریقی که به بهشت می انجامد) توزیع شده است،که افکار مسیحیت را انتشار میدهد.

توزیع کنندگان این نشریه کاملا به زبان فارسی آشنایی داشته و در هنگام توزیع اقدام به تبلیغ دین مسیحیت نموده اند.

در بخشی از نوشته های این نشریه آمده است: «در اغلب مواقع خدا به نویسندگان وحی شده اجازه می داد تا هنگام توصیف رویاها و نگارش پیامش از کلمات و عبارات دلخواه خوداستفاده کنند،در نتیجه آنها از سبکهای مختلف برای رساندن راهنماییهای او به بشر استفاده کردند.»

در پشت جلد این نشریه خوانندگان را دعوت به تهیه کتاب مقدس و مطالعه آن جهت رسیدن به بهشت نموده اند و آدرس سایت جهت درخواست کتاب مقدس نوشته شده است.

گفتنی است با توجه به افزایش تبلیغات کشور ارمنستان در زمینه جذب توریست از ایران به نظر می رسد میزان فعالیت عناصر کلیساهای تبشیری ارمنستان به نحو محسوسی افزایش یافته است و تلاشها در جهت تغییر دین ایرانیان به شدت افزایش یافته است.

شایان ذکر است ارمنستان پایگاه شبکه جاسوسی سرویس روسیه در قفقاز می باشد و به نظر می رسد با توجه به این که از زمان تصدی دیمیتری مدودوف بر ریاست جمهوری روسیه این کشور تلاش خود را در زمینه جمع آوری اخبار از ایرانیان و جذب آنها به مسیحیت افزایش چشم گیری داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲۵
بابادمت گرم خانم ماراپل باید پیش شما لنگ بندازه ، چطوری به این سرعت کشف کردی کردی روسها پشت این قضیه هستند . برادر عزیز حرکت تبشیری بر علیه ایرانیان در ارمنستان یک کمی از این که شما گفتید پیچیده تر است . لطفا مطالعه و بررسی فرمایید تا متوجه شودید چه کسانی پشت بحث تبشیری ها در ارمنستان هستند . راستی شعار دایی جان ناپلئون را فراموش نکنید.
اي كلك پس ارمنستان رفتي !
باید نسبا به تحرکات مسیحیان روس و ارمنی هشیار بود. محی الدین عربی قریب به هزار سال قبل در مورد تحرکات ارمنی های ساکن در سرزمین های خلافت اسلامی به خلیفه وقت هشدار داده بود.
ما چقدر بدبخت شدیم که ارمنستان شده مقصد گردشگریمون
نفهمیدیم چه ربطی به روسها داشت!
خب شما هم عرضه دارین برای اسلام چنین تبلیغی بکنین . توریست بکشونین ایران بعد بروشور درمورد اسلام بدین بهشون نه اینکه آزادی رو از توریست که میهمان است وطبق دستور اسلام و آداب ملی ما میهمان حبیب خداست سلب کنیم ومانع ورود توریست بشویم . با ورود توریست هم ایجاد استغال برای جوانان بیکار می شود وهم تبلیغ برای اسلام که چگونه با مهر ومودت بیگانگان را درخود می پذیرد . در آن صورت است که می توانیم ازطریق اقدامات تبلیغی افراد را به اسلام جذب کنیم .
الهم عجل لولیک الفرج
مگه غیر از ارمنی ها کس دیگری هم از ایران به آنجا میرود؟ خیلی آدم باید ببو باشه که بره ارمنستان برای گردش. مگه ارمنستان چی برای دیدن داره؟
چرا اين روسها نميخواهند واقعيت را قبول كنند .دچار توهم شده اند. ملت ايران هيچ وقت دنبال تغيير دين نخواهند بود .
روزي را ميبينم كه روسها از ارتش قدرتمند ايران(در آينده نزديك) جواب حسابي بگيرند و سرزمينهاي اشغال شده مان را كه غير از ارمنستان مسلمان بوده اند باز گردانند.ارمنستان هم مال روسها باشد بهتر است اين غده سرطاني در داخل مرزهاي ايران نباشد به نفعمان هست.
ای کاش مسئولین محترم بجای شعار دادن تدبیری می اندیشیدند تا مردم در همین مملکت حودمان به سیر و سیاحت سالم بپردازند نه اینکه برای تفریح به کشورهای معلوم الحال سفر کنند و گرفتار چنین مسائلی شوند.
اونی که قراره با یک بروشور دینش رو بفروشه همون بهتر که بفروشه و مسلمون نباشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها