بازدید 13421
آخرین اخبار از درگیری امروز ارتش عراق با منافقین؛

از مظلوم نمایی منافقین تا حمایت همه جانبه آمریکا از آنها

از سویی، عضو شورای شیوخ عشایر استان صلاح‌‌الدین عراق، با اشاره به حمایت لجستیکی نظامیان آمریکایی از منافقین در خبری اعلام کرد: خودرو‌های آمریکایی، اعضای گروهک منافقین را برای انجام عملیات‌های تروریستی از پادگان اشرف، بیرون می‌‌کنند و پس از پایان عملیات، دوباره به این پادگان باز می‌گردانند.
کد خبر: ۱۵۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۱ 08 April 2011
پس از آنکه صبح امرو، نيروهاي ارتش عراق در راستای اجرای قانون اساسي این کشور ـ که تأكيد مي‌كند، اين كشور پايگاهي براي هيچ يك از گروه هاي تروريستي به منظور اقدام عليه همسايگان نيست ـ برای برچیدن اردوگاه اشرف (مقر گروهک تروریستی منافقین) وارد عمل شدند، با حمله عناصر اين گروهك تروريستي روبه رو و مجبور به درگیری با آنها شدند.

به گزارش خبرنگار «تابناک» از عراق، در پی این درگیری که تاکنون ادامه دارد، شماری از منافقین مستقر در پادگان اشرف، کشته و زخمی شده اند.

بنا بر این گزارش، برخی منابع خبری، به نقل از مقامات امنیتی عراق، شمار کشته‌ شدگان این گروهک را سه نفر اعلام کرده اند، در حالی که گروهک منافقین با هدف مظلوم نمایی، در بیانیه‌ای از کشته شدن نزدیک 23 نفر در این درگیری‌ها خبر داده است.

در همین حال، «حسن التميمي»، از اعضاي اتاق عمليات ارتش در استان «ديالي» عراق اعلام کرد: در اين درگيري، شش نفر از سربازان ارتش عراق زخمي و سه عنصر گروهك منافقين كشته و چهارده نفر ديگر زخمي شدند.

این گزارش می افزاید: وزیر دفاع آمریکا که به عراق رفته است، در دفاع از این گروهک تروریستی و در واکنش به درگیری ارتش عراق با منافقین مستقر در اردوگاه اشرف گفته است: من نسبت به گزارش‌هایی مبنی بر کشته شدن شماری از افراد، نگرانم و از دولت عراق می‌خواهم، از خود خویشتنداری نشان دهد!

از سویی، عضو شورای شیوخ عشایر استان صلاح‌‌الدین عراق، با اشاره به حمایت لجستیکی نظامیان آمریکایی از منافقین در خبری اعلام کرد: خودرو‌های آمریکایی، اعضای گروهک منافقین را برای انجام عملیات‌های تروریستی از پادگان اشرف بیرون می‌‌کنند و پس از پایان عملیات، دوباره به این پادگان باز می‌گردانند.

شیخ ابراهیم عبدالله الجبوری اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ کس حق بازرسی خودرو‌های آمریکایی را ندارد، عوامل آمریکایی، بدون ایست و بازرسی، وارد این پادگان می‌شوند و آزادانه،‌ عناصر مجاهدین را برای انجام عملیات‌‌های تروریستی از این پادگان خارج می‌کنند.

وی ادامه داد: کشور ما از زمان حضور آمریکایی‌ها، دچار ضرر و زیان‌های بسیاری شده که تداوم و گسترش عملیات‌های تروریستی در عراق از آن جمله است.

وی همچنین اظهار داشت: ما در راه دفاع از کشورمان، شهدای بسیاری داده‌ایم و باز هم خواهیم داد، ولی همه تلاش مردم عراق، این است که این گروه‌های تروریستی و به ویژه منافقین را از این کشور بیرون کنند.

گفتنی است، گروهك تروريستي منافقين، اوايل دهه 1980 با حمايت آمريكا و برخي كشورهاي اروپايي در عراق مستقر شد و افزون بر ترور صدها نفر از مسئولان و مردم ايران، در عمليات سركوب مردم عراق با رژيم بعث صدام همكاري كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
انفجار خط لوله گاز هم در تلافی حمله به کمپ اشرف توسط همین وطن فروشهای خائن و با همراهی اسرائیل سازمان داده شده است.
دولتمردان ما هیچوقت از پیچیده عمل کردن موساد غافل نباشند.
بهتر است ایران هم در نابودی این گروه تروریستی با ارتش عراق همکاری کند.
این غده چرکی رو باید تخلیه کرد
وقتی مصاحبه برخی از جداشدگان از این گروهک را می خوانیم، متوجه می شویم که بسیاری از انها به اجبار، آنجا هستند و مجبورند از رجبی ها حمایت کنند. خصوصا جوانانی که آنجا متولد شدند و حقی برای انتخاب نداشتند.
لذا از کشته شدن انسانها، خوشحال نشویم.
باسلام
هرچند كساني كه در اين اردوگاه نظامي حضور دارند هموطن هستند ولي خيانت به ملت و وطن با هر نيتي گناه نا بخشودني است.
دولت ومردم مظلوم عراق اینرابداندتااین منافقین درمملکتشان هست دیگرعراق روی امنیت وآرامش رانخواهنددید واینها ابزاردست آمریکائیهابرای تحت فشار قراردادن ایران بالاخص عراق است که جهت اعمال سیاستهای امپریالیستی درعراق درحال انجام وظیفه هستند
چقدر خوب است اگر دولت عراق پاکسازی این قسمت از سرزمین خود را به بسیجیان ایران واگذار کند.
لعنت خدا بر اين گروهك كه آبروي ما ايرانيان را ريخته اند ولكه ننگي هستند
بخشی بزرگی از خون جوان های که رفتن جنگ و بعلت جاسوسی منافقین برای صدام به شهادت رسیدن گردن آنها است و این خون یقه آنان را در آینده بیشتر خواهد گرفت
مرگ بر منافقین کوردل که جوانهای مردم را خام کردند و اینهمه خون به راه انداختند. اگر عقیده و ایدئولوژی تان درست است درها و رسانه ها را باز بگذارید تا جوانانتان با افکار دیگران هم مواجه شوند.
من در خارج از ایرانم و اینترنت آزاد و رسانه های آزاد دشمن هرگونه فکر و عقیده که بخواهید منتشر می کنند اما دست از دامان امام زمانم و رهبرم بر نخواهم داشت. چون فکر من اصیل و بر حق است. با آمپول تو مخم نکرده اند. خودم تشخیص داده ام
البته ميدونم چاپ نمكنيد ولي همون آمار 22 نفر كشته درست است. شبكه منافقين تصاير مرده‌هاشون رو نشون داد. خيلي هم تصاوير فجيعه!!
واقعا برام سواله كه چقدر پررو هستند كه تو كشور عراق زوركي نشتند و تازه فحش و بد و بيراه نثار مالكي ميكنند.
جالبه آدم بدونه که واکنش سردسته این منافقای کوردل : مریم رجوی در پاسخ به این
اقدامات تحسین برانگیز قوای عراقی چیه!
خدا عمرشون بده این دولت نوری مالکی رو...
با تروریس به همین نحو بایست برخورد کرد.
اون تعدادی هم که به هلاکت رسیدند، انشالله به
درک واصل بشنن خائنین خلق
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی