بازدید 4162

تاخیر در پرواز عمره، به خاطر آب زمزم

مدیر‌کل برنامه‎ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت اعلام کرد: عمده تاخیر پروازهای زائران ایرانی در فرودگاه جده عربستان سعودی، همراه داشتن بار غیرمجاز مانند آب زمزم است.
کد خبر: ۱۵۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۳ 07 April 2011
فارس: مدیر‌کل برنامه‎ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت اعلام کرد: عمده تاخیر پروازهای زائران ایرانی در فرودگاه جده عربستان سعودی، همراه داشتن بار غیرمجاز مانند آب زمزم است.

حسن سرخوش آب زمزم، آب میوه، نوشابه را از جمله بارهای غیر‌مجاز دانست و اظهار داشت: بر اساس گزارش‎های رسیده، یکی از علل عمده معطلی زائران در پروازهای برگشت در فرودگاه جده، همراه داشتن بارهای غیر‌مجاز و ممنوعه مانند آب زمزم، آب میوه، نوشابه، خرما، زیتون، انواع اسپری، کپسول کوچک گازدار و موارد مشابه است.

وی از زائران و عمره‎گزاران ایرانی خواست تا با رعایت بیشتر قوانین و مقررات پرواز از بروز تاخیرهای بیشتر جلوگیری کنند.

پیش از این و در کاروان‌های زائران و در هتل محل اقامت زائران ایرانی، اطلاعیه‎هایی در خصوص بارهای ممنوعه و بار اضافه و بیش از حد در معرض دید زائران قرار گرفته بود و اکنون این اطلاع‌رسانی در سطح هتل همه زائران ایرانی ادامه دارد.

در ابتدای موسم عمره امسال نیز پروازهای فرودگاه جده با تاخیرهای بسیاری روبه‌رو بود که علت آن ورود و خروج حجم انبوه مسافر از این فرودگاه اعلام شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی