بازدید 21926

جزئیات حادثه تروریستی دیشب در سنندج

وی افزود: این حوادث از سوی گروهی خاص و صرفا برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و در راستای جلوگیری از توسعه و پیشرفت استان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۵۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵ 29 March 2011

معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان حادثه تروريستي شب گذشته سنندج را تشريح كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، ايرج حسن‌زاده ظهر امروز (نهم فروردین 90)در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج‌ اظهار داشت: دوشنبه‌ شب ساعت 22 و 34 دقيقه در محله غفور سنندج افرادي ناشناس به خودرو گشت راهنمايي و رانندگي حمله كرده و يك مامور اهل سنندج اين يگان را زخمي كردند.

وي افزود: اين حوادث از سوي گروهي خاص و صرفا براي ايجاد رعب و وحشت در بين مردم و در راستاي جلوگيري از توسعه و پيشرفت استان صورت مي‌گيرد.

معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان عنوان داشت: اقدامات در زمينه شناسايي و دستگيري عوامل اين حوادث آغاز شده و به يقين اين افراد شناسايي، دستگير مي‌شوند و به سزاي اعمالشان خواهند رسيد.

حسن‌زاده همچنين از شناسايي عوامل حوادث پنج‌شنبه شب سنندج كه در جريان آن دو مامور انتظامي به شهادت رسيدند، خبر داد و گفت: اقدامات براي دستگيري آنان ادامه دارد و با همت ماموران امنيتي استان دستگير خواهند شد.

وي‌ اقدامات اين عوامل استكبار در زمينه ترورها را كور و ناجوانمردانه خواند و گفت: حمله به افرادي كه وظيفه آنها بحث ترافيك و نظم بخشيدن به جامعه است، نه تنها هنر نيست بلكه رسوايي كامل و تنفر بيشتر مردم نسبت به آنان را به دنبال دارد.

گفتني است پنج‌شنبه شب در جريان دو حادثه تروريستي از سوي افرادي ناشناس يك مامور انتظامي سنندجي و يك سرباز همداني به شهادت رسيدند و يك نفر نيز زخمي شد‌.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار