بازدید 3946
در خوزستان؛

بازدید 900هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس

معاونت هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر (عج) در شلمچه گفت: شمار‌ کاروان‌های راهیان نور امسال به سبب ارائه خدمات مطلوب نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشته است و این امر مهم باید پیگیری و ادامه یابد.
کد خبر: ۱۵۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴ 24 March 2011
900 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان بازدید کرده اند.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، معاونت هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر (عج) در شلمچه گفت: شمار‌ کاروان‌های راهیان نور امسال به سبب ارائه خدمات مطلوب نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشته است و این امر مهم باید پیگیری و ادامه یابد.

علی هاتف با اشاره به اینکه امسال حرکت کاروان‌های راهیان نور در خوزستان زودتر از پارسال آغاز شده است، افزود: امسال‌حرکت کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی خوزستان از بهمن آغاز شد و این امر در افزایش آمار نسبت به پارسال تاثیر زیادی داشته است.

وی گفت: در این سال نظارت بر اجرای صحیح وظایف محوله برای کاروان‌های راهیان نور در دستور کار است که در شرایط کنونی بدون هیچ مشکلی این کاروان‌ها در حال تردد در یادمان‌های دفاع مقدس هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر (عج) با بیان اینکه پارسال 3 میلیون نفر از مناطق عملیاتی جنوب در قالب ستادهای راهیان نور بازدید کردند، گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از 3 میلیون نفر از مناطق عملیاتی جنوب در ایام نوروز بازدید کنند.

در استان خوزستان 11 یادمان دفاع مقدس از جمله چزابه، فکه، فتح المبین، شوش، هویزه، طلاییه، هور، اروند، دهلاویه و شلمچه وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی