بازدید 34928
در طرابلس؛

«سگ هاي كنيا» هم به کمک دیکتاتور روانی آمدند + عکس

وی شمار اين مزدوران را پنج هزار نفر اعلام كرده و افزوده است: از اروپاي شرقي نيز گروه هايي در قالب كارشناس و كارگر به ليبي رهسپار شده اند تا وظيفه سركوب معترضين را انجام دهند و اين نيروها با گلوله هاي جنگي به جنگ تظاهركنندگان مي روند.
کد خبر: ۱۵۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۵ 27 February 2011
سرویس بین الملل ـ در روزهای اخیر که قذافی دیوانه وار به جان مردم کشورش افتاده و از هیچ نوع جنایتی رویگردان نیست، مردم شهرهاي گوناگون ليبي، به ويژه در پايتخت با پديده اي عجيب روبه رو شده و از ظهور يگان هايي از ارتش كنيا، موسوم و مشهور به «سگ هاي كنيا»، خبر مي دهند.

به گزارش «تابناک»، فرمانده نيروهاي هوايي كنيا نيز به این مسأله اعتراف كرده و گفته است: به درخواست قذافي براي گسیل نيروهاي كماندو به ليبي، پاسخ مثبت داده و چندين يگان هوايي و زميني را به ليبي فرستاده است.

بنا بر این گزارش، «رجب ويتوني»، شمار اين مزدوران را پنج هزار نفر اعلام كرده و افزوده است: از اروپاي شرقي نيز گروه هايي در قالب كارشناس و كارگر به ليبي فرستاده شده اند تا وظيفه سركوب معترضين را انجام دهند؛ اين نيروها با گلوله هاي جنگي به جنگ تظاهركنندگان مي روند.


همچنین «العرب آنلاين» در خبر ديگري نوشت: شش فروند هواپيماي نظامي الجزاير به پايگاهي در نزديكي طرابلس روانه شده و نيروهاي خود را نيز پياده كرده است، ولی اين نيروها به نقطه نامعلومي انتقال داده شده اند.

گفتنی است، با توجه به اوضاع وخیم مردم انقلابی در لیبی و سکوت یا مواضع دوپهلوی سازمان ها و مقامات سیاسی و حقوق بشری در غرب، قذافی و دوستان دیکتاتور دیگرش در منطقه ـ که قطعا سرنوشتی چون او پیدا خواهند کرد ـ راه را برای اعمال هرگونه خشونت و جنایتی باز دیده اند؛ بنابراین، لازم است که کشورهای اسلامی از راه های گوناگون و فشار بر سازمان های بین المللی تا حد ممکن از گسترش این جنایات بکاهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۱
یاد روزگار جنگ ایران و عراق افتادم که همه جمع شدند که ما پیروز نشویم ما از 16 کشور اسیر می گرفتیم
یاد جنگ بوسنی افتادم که شورای امنیت و سازمان ملل خاموش بود و به فکر ذبح مسلمانان بودند و آنها را خلع سلاح میکردند
اینکه میگن آدم می تونه از حیوانات هم درنده تر و پست تر بشه واقعا حرف درستیه. درود بر گرگ بیابان
پاسخ ها
محسن جون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
خداوند همشون رو باهم محشور كنه !
إن شاء الله
اگر جنایتکاران به خود اجازه چنین کاری را میدهند ، چرا کشورهای آزاده و نیروهای انقلابی این کار را نکنند و نیرو برای حمایت از مردم مظلوم لیبی اعزام نکنند؟
سگها به یاری سگ کثیف لیبی رفتند. این تیتر مناسبتر است
والا اینا بیشتر شبیه گوریل هستند تا سگ .
این تخت و صندلی های ریاست دنیوی شکستنی است . فقط عرش الهی فنا ناپذیر است ..الهی العفو
چرا بقیه کشورها خصوصا کشورهای مسالمان به مردم لیبی کمک نمی کنند؟
هر وقت ما میریم جای اسمش دخالت میشه،اما آمریکا و اروپایی ها وناتو که میاند اسمش پاسدار صلح میشه!
خانم شيرين عبادي اشكوري گنجي مدعيان حقوق بشر مگر كر و كور شده ايد لطفا نظر بدهيد محكوم كنيد نكنه ميترسيد كه اعانه هايتان قطع بشود مثل سگ براي پول درآوردن به ليبي برويد
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
اول یاد بگیرید توهین نکنید
دوم از کجا میدونید محکوم نکردن؟
مسلماً تابناک وفارس و صدا و سیما همچین موضع گیری هایی رو انعکاس نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
خداییش دلم نیومد یک دست مریزاد بهت نگم ببینم این خانم صلح نوبل چرا واکنشی نشون نمیده؟چرا اقای گنجی نمیگه حقوق بشر در اونجا داره پایمال میشه؟اینها که تمام جوایزشون جهانی هست(همان صهیونیستی)یکم برای این مردم هم دل بسوزونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
تابناک بدبخت ساندیسخور، چون فهمیدید که قذافی سبز بوده این جوری بهش می تازیند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
این خانم طرفدار حقوق بشر هستند
فقط قبل از این که حرفی بزنن از رئیساشون اجازه میگیرن
حالا که آمریکا موضع جدی نگرفته از ایشون چه توقعی دارید
قذافی برای بقا دست به هر جنایتی میزنه م واهمه ای از عواقبش نداره" متاسفانه میبینیم سرکوب مردم به شدت در حال انجامه و مجامع بین المللی فقط در حد صدور بیانه عمل میکنن"باید فکری یا کمکی به ملت لیبی کرد"
خدا لعنتشان كند
قذافی داره نفسهای آخرشو میکشه و این روزها به هر ریسمونی چنگ میزنه تا دیکتاتوریش رو ادامه بده"متاسفانه به ملتش رحم نمیکنه"امیدوارم این خاین هر چه زودتر قبل از اینکه مردم بیشتری رو به کشتن بده سقوط کنه و به مجازات برسه
پول نفت ملت مظلوم لیبی که به جیب این دیوانه رفته چه بیگناهانی را به کام مرگ می فرستد!!!
خدایی نکرده یک ملیونیوم این اتفاقات در ایران افتاده بود الان اوباما کلینتون شورای امنیت هزاران هزار سازمان مدافع حقوق بشر کل اروپا تمام ابر رسانه های دنیا شیرین عبادی گنجی سازگارا .... تابحال به معنای واقعی کلمه خودشون رو جر داده بودن ولی چون این سگ هار تا دیروز بیشتر از 40 سال براشون دم تکان میداد و منافع کثیفشون رو تامین میکرد همهگی خفه خون گرفتن .
اعلائم ظهوراست كه اعراب برعليه حاكمان خودقيام ميكنند وپيروز ميشوند انشاء الله
نامردا
همیشه مظلومان بر ظالمان پیروز می شوند
لیبی که تمام
انشاء الله بعد از فتح عربستان آمریکا را به وسیله مسلمین از دست جنایتکاران میگیریم و حکومت جهانی اسلام بر پا می شود .
ساعتها برنامه راديو و تلويزيون و چندين تن ورق روزنامه و .. و ... و كجايند آناني كه در تبريز زني بجرم زنا و همسركشي حكم اعدام ميگيرد داد حقوق بشر سر ميدهند ولي هزاران نفر در تونس -ليبي - مصر و .. توسط دستور مستقيم بي گناه كشته ميشوند ولي از حقوق بشر خبري نيست .. مرگ بر مهاجراني ..شيرين عبادي و وطن فروشان مزدور و جيره خوار
ما هم حاظريم بريم با مردم ليبي اتحاد درست كنيم
تابناک تا بحال 40 نظر توو مطالب مختلف دادم هیچکدام تایید نشده در حالیکه هم اصول اخلاقی رعایت شده بود هم بی طرفی...
اما اینکه چرا تایید نمیشود یا بخاطر مرض تابناک هست یا غرضی دارید. غرض از این جهت که کلیه نظرات تاییدی شما جهت دار بوده و هدف خاصی رو دنبال میکنید!!!
اجرتان با پیشوایتان
والسلام شد تمام / خ
از این سگ ها کثیف تر هم هستند. اون شگ هائی که الان خیلی تمیز به نظر می رسن و ماها فکر می کنیم خیلی با کلاسن ولی وقتی پاش بیفته درنده خوتر از اون ها نیست. همونا که الان در کشورهای غربی و آمرکیائی ساکت نشستند تا ببیننند چی میشه
سگ زردبرادرشغال.قذافی برادررجب ویتونی
"وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"
آقا من روزنامه کنیای می خونم
1 کنیای مه در لیبین غیر قانونی اونجان و وزیر خارجه گفته ما نیرو نفرستادیم
2 دولت کنیا هوا پیما برای کنیای خای اونجا فرستاده .
تابناک این چه وضع تیتر زدنه ادبت کجا رفته هر انسانی کرامت داره حتی قذافی انشالله در دادگاه صالحه محاکمه بشه اما همه خلق خدا هستند حرمت بگذار تا حرمت ببینی
مگه مردم لیبی مسلمان نیستند؟ مگه در دین ما این وجود نداره که باید به داد مسلمانان مظلوم برسیم؟پس آقایان مراجع کجا هستند؟ اگر میشه لطفا بفرمایند کی وقت جهاد میرسه؟موقعی که منافع خودمان به خطر بیفته؟؟؟
شما با این تیتر هم به سگ توهین کردی و هم به مردم کنیا و البته ادب و اخلاق والای اسلامی خود را هم نشان دادی! قذافی دیوانه ، آدمکش و روانی قبول اما اینگونه ادبیات شایسته افرادی در شان قذافی است که ملت بپا خواسته را موش کثیف خطاب میکند.
مشکل اینه که اینو دیگه جایی راش نمیدن پس بازهم میکشه تا وقتی که کشته بشه
همه راه ها رو روی خودش بسته عملا چیزی برای از دست دادن دیگه نداره
البته كه هر دجالي براي ماندن به سگ هاي كشورهاي ديگر پناهنده مي شود...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها