بازدید 50744
با وجود تلاش مذبوحانه؛

منافقین درماندند و باز هم تهران آرام است...

این در حالی است که این رسانه‌ها سرانجام مجبور شدند به آرامش در تهران و شكست برنامه‌هاي خود براي ايجاد اغتشاش و سلب آرامش مردم اعتراف كنند، به گونه ای که سایت «بي‌بي‌سي» در آخرين گزارش خود نوشته است، هيچ تجمعي در تهران شكل نگرفته است.
کد خبر: ۱۴۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۶ 20 February 2011
با وجود فراخوان گسترده رسانه‌های ضدانقلاب برای ایجاد اغتشاش در شهر‌های ایران، همه نقاط کشور، از جمله تهران و کردستان آرام است تا این گروهک تروریستی و همه پشتیبانان آنها، بار دیگر خاطره مرصاد را به یاد آورند.

به گزارش «تابناک»، در حالی که سطح شهر تهران شرایط عادی را گذرانده و مردم به امورات عادی زندگی خود می پردازند، سایت های ضد انقلاب و جریان فتنه که در روزهای اخیر بلندگوی آشوب اسرائیلی بوده اند، مدعی شدند بخش هایی از مناطق و میادین تهران صحنه درگیری های سنگین است.

بنا بر این گزارش، جریان فتنه و ضد انقلاب که پیش از این نیز مبارزه را تنها در فضای مجازی تجربه کرده، در حالی به دروغگویی در سایت های خود مبنی بر حضور بی شمار حامیانشان در خیابان ها مشغولند که واقعیت موجود از کنترل سایت های جریان فتنه و ضد انقلاب در اتاق های بسته و به دور از صحنه اجتماع حکایت دارد.

همچنین اخبار رسیده از دیگر نقاط کشور نیز حاکی است، با وجود تلاش ضد انقلاب برای به خیابان کشاندن عوامل داخلی فتنه، گزارش ها از وضعیت کاملا آرام و عادی شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و دیگر شهرهای بزرگ کشور حکایت دارد.

این گزارش می افزاید: در پی ناکامی فتنه گران برای ایجاد اغتشاش در روز اول اسفند، بی بی سی فارسی به خبرسازی از شهر‌های ایران به نقل از «شاهدان عینی» دست زد و مجری «بی.بی.سی» فارسی به نقل از شاهدان عینی به دروغ پردازی درباره وضعیت تهران و برخی شهرهای دیگر روی آورد.

در این زمینه، علی اصغر رمضانپور معاون وزیر فرهنگ دولت خاتمی که ارتباط‌های مشکوک وی با عناصر خارج از کشور آشکار شده و مدت‌ها پیش به خارج از کشور گریخته است، کیلومتر‌ها بیرون از خاک ایران از خیابان‌های تهران به این شبکه خبری گزارش می‌داد!

این در حالی است که این رسانه‌ها، سرانجام مجبور شدند به آرامش در تهران و شكست برنامه‌هاي خود براي ايجاد اغتشاش و سلب آرامش مردم اعتراف كنند، به گونه ای که سایت «بي‌بي‌سي» در آخرين گزارش خود نوشته است كه هيچ تجمعي در تهران شكل نگرفته است.

اين رسانه وابسته به سرويس‌هاي امنيتي و جاسوسي انگليس از بعد از ظهر امروز به دليل عدم برگزاري هر گونه تجمع و ايجاد هرگونه اغتشاشي، در اقدامي غيرحرفه‌اي براي بخش اخبار لحظه به لحظه از رويادهاي اول اسفند از عكس اغتشاشات 25 بهمن استفاده كرده بود كه سرانجام به دليل برگزار نشدن هرگونه تجمع و اغتشاشي، سرانجام مجبور شد عكس خبر خود را به تصويري از شهيدان ژاله و مختاري اختصاص دهد.

گفتنی است، در همین حال، جشن‌های خیابانی میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به همراه پخش شیرینی و برنامه‌های فرهنگی مردمی از دقایقی پیش توسط بسیجیان و سپاه محمد رسول الله (ص) در میادین و خیابان‌های اصلی پایتخت آغاز شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر