بازدید 42163

تصویر: نمازجماعت به امامت سرهنگ قذافی!

رهبر لیبی آیات قرآن را چندین بار به اشتباه تلفظ کرد و خودش هم متوجه اشتباهش نشد بلکه برخی حاضرین با صدای بلند به وی تذکر دادند/ «معمر قذافی» در سخنرانی خود در این مراسم ضمن حمله به غرب از ملت فلسطین خواست تا مانند شهروندان تونس و مصر برای دستیابی به آزادی قیام کنند.
کد خبر: ۱۴۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۳ 16 February 2011
سرهنگ «معمر قذافی» رهبر انقلاب لیبی که این روزها به شدت نگران گسترش دامنه انقلاب های تونس و مصر و اعتراضات دیگر کشورهای عربی به کشورش است، جهت بهبود چهره خود دست به چندین اقدام زده است.

به گزارش شیعه آنلاین، یکی از اقدامات انجام شده توسط «قذافی» برگزاری جشن میلادی رسول الله (ص) بوده است. وی در این مراسم علاوه بر قرائت قرآن و سخنرانی، به برگزاری نماز جماعت پرداخت و خود امامت آن را بر عهده گرفت.

نکته قابل توجه در این مراسم آن بود که رهبر لیبی آیات قرآن را چندین بار به اشتباه تلفظ کرد و خودش هم متوجه اشتباهش نشد، بلکه برخی حاضرین با صدای بلند به وی تذکر دادند.

«معمر قذافی» در سخنرانی خود در این مراسم ضمن حمله به غرب از ملت فلسطین خواست تا مانند شهروندان تونس و مصر برای دستیابی به آزادی قیام کنند.

در ادامه این مراسم 44 تن از افراد تازه مسلمان شده با حضور در کنار «معمر قذافی» شهادتین را بر زبان جاری کردند و در اقدامی نمادین اسلام آوردن خود را اعلام کردند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی