بازدید 21654

تصاویر تظاهرات عراقی‌ها با چاشنی ولنتاین

این تظاهرکنندگان که پیش از این طی روزهای گذشته از طریق صفحات شخصی خود در سایت فیس‌بوک قرار این تجمع را گذاشته بودند، در تظاهرات خود خواستار بهبود وضع معیشتی شهروندان عراقی و مبارزه جدی با فساد اداری در عراق و نیز اجرای فوری اصلاحات در کشورشان شدند.
کد خبر: ۱۴۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۸ 15 February 2011
عصر روز گذشته ده‌ها تن از شهروندان عراقی معترض به وضعیت معیشتی خود، در مرکز بغداد پایتخت عراق تجمع کرده و با در دست داشتن بادکنک‌های قرمز رنگ و پوسترهایی که بر روی آن قلب قرمز کشیده شده بود، موضوع جشن عشاق (ولنتاین) را چاشنی کار خود قرار دادند. علت این کار نشان دادن عشقشان به عراق بود.

به گزاش صفحه عربی تابناک، این تظاهرکنندگان که پیش از این طی روزهای گذشته از طریق صفحات شخصی خود در سایت فیس‌بوک قرار این تجمع را گذاشته بودند، در تظاهرات خود خواستار بهبود وضع معیشتی شهروندان عراقی و مبارزه جدی با فساد اداری در عراق و نیز اجرای فوری اصلاحات در کشورشان شدند.

گفته می‌شود در پایان این تجمع یکی از تظاهرکنندگان بیانیه‌ای قرائت کرد و در آن درخواست‌های خود و دیگر معترضین را مطرح کرد. از جمله درخواست‌های مطرح شده در این بیانیه، برکناری فوری «صابر العیساوی» استاندار بغداد بود.

در ادامه این بیانیه از مقامات عراقی خواسته شد که از برج‌های خود (ساختمان‌های اداری و وزارتخانه‌ها) خارج شوند و به خیابان‌ها و محله‌های فقیر نشین بیایند تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند. باید هرچه سریع‌تر مبلغ حقوق نمایندگان مجلس مورد بررسی قرار گیرد در هیچ کشوری نمایندگان مجلس چنین حقوقی دریافت ن می‌کنند. ما پول نفت که حق ملت عراق است را می‌خواهیم. این تجمع غیر سیاسی است، اولین هشدار ما بود.
























تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی