بازدید 7869

آغاز راهپيمايي بزرگ 22بهمن درسراسركشور

مراسم گراميداشت سي‌دومين بهار آزادي دقايقي پيش با تلاوت آياتي از كلام‌الله مجيد ‌و پخش سرود جمهوري اسلامي ايران در ميدان آزادي تهران و به صورت همزمان در 850 شهر كشورمان آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵ 11 February 2011
 راهپيمايي بزرگ 22 بهمن 89 در تهران و 850 شهر كشورمان دقايقي پيش با عبور مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي از زير قرآن آغاز شد.

به گزارش فارس، مراسم گراميداشت سي‌دومين بهار آزادي دقايقي پيش با تلاوت آياتي از كلام‌الله مجيد ‌و پخش سرود جمهوري اسلامي ايران در ميدان آزادي تهران و به صورت همزمان در 850 شهر كشورمان آغاز شد.

اين در حاليست كه با وجود هواي سرد زمستاني و بارش شديد برف در تهران در ساعات آغازين صبح امروز جمعه 22 بهمن، جمعي از هموطنانمان در خيابان‌ها حضور يافتند و خود را براي اين راهپيمايي عظيم سالانه آماده كردند.

‌گزارش‌هاي خبرنگاران ما حاكيست كه مردم تهران از ساعتي پيش در ‌خيابان‌هاي منتهي به خيابان انقلاب و ميدان آزادي حضور بهم رساندند.

مردم تهران كه تصاوير حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري و پرچم‌هاي سه‌رنگ جمهوري اسلامي ايران را در دست دارند و در حال حركت به سمت ميدان آزادي هستند، شعارهايي از جمله "‌مرگ بر ضد ولايت فقيه‌ "‌، "‌ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند‌ "، "‌لبيك يا خامنه‌اي‌ "، "‌مرگ بر آمريكا‌ "، "‌مرگ بر انگليس‌ "، "مرگ بر اسرائيل "، "‌مرگ بر منافق‌ " سر مي‌دهند.

در ‌راهپيمايي 22 بهمن ‌‌در تهران كه خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران، جانبازان و همچنين مسئولان لشكري و كشوري حضور دارند، ‌بزرگ‌ترين پرچم جمهوري اسلامي ايران از ميدان امام حسين(ع) تا ميدان بزرگ آزادي در دستان مردم تهران حمل خواهد شد.

محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان سخنران اين مراسم در ميدان بزرگ آزادي است كه ‌پس از آن نيز نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي خطيب موقت نمازجمعه تهران اقامه خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی