بازدید 9283
۹

ممنوعيت آموزش غذاي غيرايراني در تلويزيون

معاون سيما ضمن بازديد از شبكه جهاني جام جم، گماردن تيم قوي براي برنامه‌ي خانواده شبكه را يك ضرورت اعلام كرد و گفت: از اين پس آموزش آشپزي غذاهاي غيرايراني ممنوع است.
کد خبر: ۱۴۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲ 05 February 2011
معاون سيما ضمن بازديد از شبكه جهاني جام جم، گماردن تيم قوي براي برنامه‌ي خانواده شبكه را يك ضرورت اعلام كرد و گفت: از اين پس آموزش آشپزي غذاهاي غيرايراني ممنوع است.

به گزارش ايسنا، طي روزهاي گذشته و در آستانه دهه‌ي فجر، دكتر دارابي ـ معاون سيماي سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ـ‌ در رأس يك هيات از مسؤولان معاونت سيما به صورت سرزده از شبكه جهاني جام جم بازديد كرد.

معاون سيما ضمن ابراز تشكر از فعاليت‌هاي نيروهاي شبكه، با بيان اينكه شبكه‌هاي مختلف تلويزيوني سازمان صداوسيما به ستاد چابك و ارزشمند فرهنگي نياز دارند بر بالا بردن کيفيت اثرات توليدي با ايجاد رقابت بين تهيه‌كنندگان تاکيد و در اين زمينه خاطرنشان كرد: براي آسيب نديدن کيفيت برنامه‌هاي مختلف تلويزيوني دستورالعمل استفاده از تهيه‌کنندگان مختلف براي توليد برنامه، تنظيم و ابلاغ شده و توقع اين است كه از سال آينده در گروه‌هاي برنامه‌ساز، شاهد حضور افراد گوناگون با سليقه‌هاي مختلف براي تهيه و توليد برنامه باشيم و هيچگاه در يك زمان واحد يك تهيه‌كننده، تهيه‌كنندگي چند برنامه را به عهده نداشته باشد.

دكتر دارابي در اين بازديد اعلام كرد: ايرانيان در هر كجاي جهان بايد احساس غرور كنند و اين وظيفه شبكه جهاني جام جم است كه دستاوردهاي مهم و بزرگ انقلاب اسلامي را در قاب تصوير به مهماني چشم‌هاي مخاطبان مقيم خارج از كشور و فارسي زبانان سراسر دنيا ببرد.

در اين بازديد صميمي، دکتردارابي با تشکر و قدرداني از مدير شبکه و ساير مديران اين مجموعه، از کمبودهاي فني و مهندسي و نيازهاي مادي و مالي شبکه جهاني جام جم کسب اطلاع کرد.

به نقل از روابط عمومي شبكه جام جم، مجيد رجبي معمار ـ مدير اين شبكه ـ در ابتدا ضمن خير مقدم‌گويي، يك يك واحدهاي ستادي اين شبكه را معرفي و نحوه عملكرد آنان را به اطلاع رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
واقعا مسخره است... کی میخواهد حالا به غذا ها مجوز بده که کدوکش ایرانی است کدومش نیست؟؟؟!!!
نه که غذا های ایرانی هم خیلی سالمند...
با این مسخره بازیاشون به شعور ملت توهین میکنند...دیگه ملت اختیلر آشپزیشون رو هم ندارند؟؟؟!!!
ارزش خبري در حد صفر.
بابا این همه کانال جذاب آشپزی تو ماهواره ریخته....همین دو تا و نصفی آدمی هم که این کانالهای مزخرف رو میدیدند میروند سراغ ماهواره......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار