بازدید 43844
۴

ادعای اعدام مقام ارشد سپاه بخاطر انتقاد!!

رسانه های ضدانقلاب و حامی فتنه در یک ادعای عجیب و بسیار مضحکانه ادعا کردند که فرد اعدام شده در اهواز یکی از مقامات ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است که صرفا به جرم انتقاد از مقام معظم رهبری محکوم به اعدام شده است!
کد خبر: ۱۴۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۷ 03 February 2011
رسانه های حامی فتنه که این روزها به برکت خون شهدا بیش از پیش رسوا و بی آبرو شده اند، در تازه ترین ادعا و جنجال رسانه ای خود، اعدام رئیس یک جریان انحرافی مدعی خدایی و ارتباط با امام زمان(عج) را دستاویز تخریب و تبلیغ علیه نظام قرار داده اند.

به گزارش  «بی باک»، رسانه های ضدانقلاب و حامی فتنه در یک ادعای عجیب و بسیار مضحکانه ادعا کردند که فرد اعدام شده در اهواز یکی از مقامات ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است که صرفا به جرم انتقاد از مقام معظم رهبری محکوم به اعدام شده است!

این جنجال رسانه ای با مصاحبه های نوشتاری و ساختگی با نزدیکان فرد اعدام شده همراه بوده است که این خود دال بر اوج روسیاهی و دروغ پردازیهای کودکانه جریان فتنه و رسانه های بیگانه می باشد.

این واکنش های رسانه ای زمانی آغاز گردید که سخنگوي قوه قضائيه گفت: رئيس يك جريان انحرافي در اهواز به اعدام محكوم شد كه مدتي قبل حكم اجرا شد.

گفتنی است که فرد مورد نظر سید علی غرابات از مدعیان خدایی و ارتباط با امام زمان(عج) بوده است که به اعدام محکوم شد.

به گزارش رسانه های داخلی، وی پس از اعلام ادعای ارتباط با امام زمان در سوسنگرد بازداشت شد و پس از صدور حکم اعدام در فردای اربعین حسینی در بامداد چهارشنبه ۶ بهمن ماه جاری در زندان کارون اهواز به دار آویخته شد.

این فرد پس از فعالیت‌های گسترده خود و اغفال برخی جوانان استان خوزستان که مشکلاتی را هم برای خانواده ها و ساکنین این مناطق فراهم آورد در چنگال عدالت گرفتار شد، اما برخی از مریدان وی به عنوان پیامبر و فرستاده ویژه این مدعی خداوندی یک بار دیگر دور جدید تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند و برای گسترش دامنه فعالیت های خود، علاوه بر نقاطی از استان خوزستان نیروهایی را به برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز اعزام کرده‌اند تا از این طریق برای خدای تقلبی خود هوادار جمع کنند! که متاسفانه در این راه به موفقیتهایی نیز دست پیدا کردند.

گفتنی‌است، ادعای خدایی در حالی از سوی این فرد مطرح شد که ادعا در این سطح تاکنون بسیار کم‌سابقه بوده و مدعیان معمولاً با در نظر گرفتن سطح شعور فریب‌خوردگان، تنها به طرح ادعای ارتباط دائم با امام مهدی(عج) یا برانگیختگی به عنوان پیامبری جدید اکتفا می‌کردند.

خواندن مناجاتی به زبان عربی مشابه عبارات مناجات‌های اهل بیت(ع) با خداوند از جمله " یا الهی و ربی! یا رب العالمین! یا من خلَقَنی! یا عُدتی فی شدتی! و یا مونسی فی وحشتی! " و سجده دسته‌جمعی مریدان به سوی این مدعی خدایی صحنه های تکان دهنده ای را رقم زده بود.

کم حرفی از ترفندهای این فرد بوده و از ترس اینکه ممکن است حرفی بزند و تهی بودنش را افراد بفهمند سعی می‌کند اصلا حرف نزند.

گفتنی است که مشرق چندی پیش فیلمی از جشن تولد این به اصطلاح خدا را که در برخی مناطق خوزستان بصورت بلوتوث رد و بدل می شود را برای تنویر افکار عمومی منتشر کرده بود.

البته این تمام ماجرای این ایام فتنه گران نیست بلکه رسانه های وابسته به جریان منفور و مطرود فتنه و ضد انقلاب همگام با برخی سران استکبار در این روزها داغدار اعدام یک بانوی قاچاقچی بین المللی نیز می باشند در حالیکه همین رسانه ها و اشخاص زمانیکه قصد تخریب شخصیتی یکی از مسئولین نظام را داشته باشند برچسب اعتیاد و قاچاقچی بودن را به آن فرد می زنند امّا اکنون صرفا برای مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ماموریت دارند تا به دفاع از فاحشه ها، قاتلین، منحرفین و... بپردازند.

به هر حال از فتنه گرانی که کاندیدای مورد علاقه شان با شعار و هیاهوی قانونمداری پا به عرصه انتخابات می گذارد و بعد از شکست در انتخابات به جای احترام به حقوق و رای ملت، مشهود ترین قانون شکنی ها را از خود به نمایش می گذارد و حرمت شکنان عاشورای حسینی را مردان خداجو می نامد و طرفداران فتنه گرش نیز به پیروی از این منش دیکتاتوری، عده ای قانون شکن، بی بندوبار و فاسد را ملت و شهید خطاب می کنند، تحریف اخبار و دروغ پردازی و جنجال سازی رسانه ای امری بسیار طبیعی و عادی می باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اي تابناك خيلي عوضي شدي
همه اینها از اطلاع رسانی ناقص نشات می گیرد چرا همان موقع اعلام نمی کنند که این فرد کیست و فرقه انحرافی او یعنی چه؟ بعد انتظار داربد ضد انقلاب ساکت بنشیند!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها