بازدید 7454

آمدوشد شناورها در خلیج فارس با اجازه ایران

کد خبر: ۱۴۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۲ 01 February 2011
رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در واکنش به عبور و مرور ناوهاي جنگي کشورهاي فرامنطقه‌اي در آب‌هاي خليج فارس، تصريح کرد: ناوگان خليج فارس ما دراين منطقه مستقر است و پس از ثبت مشخصات، به آنها اجازه ورود و خروج داده مي‌شود.

سردار سرلشکر سيد حسن فيروزآبادي رييس ستاد کل نيروهاي مسلح در گفت وگو با فارس، در واکنش به عبور و مرور ناوهاي جنگي کشورهاي فرامنطقه‌اي در آبهاي خليج فارس، تصريح کرد: ورود ناوهاي آمريکايي، انگليسي، فرانسوي، روسي و ديگر کشورها به خليج فارس سال هاست که ديگر به صورت يک عادت درآمده و نشان دهنده طمع آنها به منابع نفتي منطقه است.

فيروزآبادي ادامه داد: آنها پيمان‌هايي با يکديگر دارند که طبق آن، هر يک بخشي از هزينه‌هاي اين حضور را تامين مي‌کنند تا بتوانند سهم خود را در غارت نفت منطقه به دست آورند.

وي با بيان اينکه خليج فارس از شمال تا تنگه هرمز، سواحل جنوبي جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شود، به وجود جزاير و منابع عظيم نفتي و اقتصادي کشورمان در اين منطقه اشاره کرد و افزود: ناوگان خليج فارس ما دراين منطقه مستقر است و نه تنها به کنترل و پايش خليج فارس مي‌پردازند، بلکه از هر ناوي که بخواهد از اين مسير تردد کند، سوال و جواب کرده، مقصد و محموله آن را مي‌پرسند و پس از ثبت مشخصات، به آنها اجازه ورود و خروج مي‌دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست