بازدید 3892

آزادگان در اربعین تا مرصاد پیاده می روند

کد خبر: ۱۴۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۷ 18 January 2011
در آستانه اربعين سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين جمعي از آزادگان و ساير اقشار مردم به همت هيئت آزادگان همدان و هيئت رزمندگان با پاي پياده به نيت زيارت ضريح مطهر آن حضرت مسير همدان تا تنگه مرصاد را پياده طي مي كنند.

پايگاه اطلاع رساني پيام آزادگان در مصاحبه اي با يكي از آزادگان عزيز همراه با اين كاروان، جزئيات اين سفر معنوي را جويا شد.

آقاي دعوتي به خبرنگار ما گفت: اين كاروان روز شنبه از محل امام زاده عبداله همدان حركت خود را آغاز كرده و طبق برنامه ريزي پنج شبانه روز مسيرراپياده طي خواهيم كرد و از تنگه مرصاد به وسيله اتوبوس راهي كربلاي معلي خواهيم شد و در روز اربعين همراه با ساير دل شيفتگان آن حضرت نايب الزياره همه عزيزان خواهيم بود. دعوتي اظهار داشت تمام حركت اين مسير را به ياد حركت معنوي سيد آزادگان حضرت حجت الاسلام و المسلمين ابوترابي هستيم او با پاي پياده وبه قصد زيارت جد بزرگوارشان هشت سال در ايام عرفه همراه جمع كثيري از آزادگان و مردم خدا جوي طي طريق مي كرد و ما هم آن انشاءالله تا مهيا شدن شرايط امنيتي عراق اين حركت را ادامه خواهيم دادتا با پاي پياده از همدان تا كربلا به پا بوس آن حضرت برسيم.

دعوتي ضمن ياد آوري مراسم نمادين تشييع جنازه حضرت زهرا (س) در ايام فاطميه و در خلال كاروان پياده روي سيد آزادگان كه هرساله از حرم مطهر حضرت امام تا جمكران و تاثير روحي آن اظهار داشت در طول مسير شاهد محبت راننده ها و حتي كاروان هاي زيارتي عراقي ها به مشهد مقدس هستيم. آنها پياده مي شوند ضمن ابراز محبت با پخش شكلات و توزيع غذا بين كاروان ارادت خود را به دوست داران اهل بيت به نمايش مي گذارند.

دعوتي كه از نزديك محل پليس راه كرمانشاه با خبرنگارما گفت و گو مي كرد از خانواده اي گفت كه با ديدن اين كاروان و پرچم هاي اين كاروان به منزل خود برگشتند و فرزند ويلچري خود را به ميان كاروان آوردند و با تضرع و دعا از حضرت اباعبدالله خواستند به واسطه نيت اين كاروان فرزندشان را شفا دهند.

او از موسسه پيام آزادگان درخواست كرد به منظور ترويج معنويت و زنده نگاه داشتن ياد و خاطره سيد آزادگان از اين حركت ها حمايت كنند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار