بازدید 10456

تصوير 3 شرور در دوربين‌هاي قهوه‌خانه

چند شب قبل در حالي كه مشتري زيادي در قهوه‌خانه بود ناگهان سه جوان شرور كه با هم فاميل هستند شمشير به دست وارد قهوه‌خانه شده و با ايجاد رعب و وحشت مشتريان را بيرون كرده و قهوه‌خانه را تخريب كردند.
کد خبر: ۱۴۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۷ 04 January 2011
ایران: پسر شرور كه با كمك دو همدستش قهوه‌خانه‌اي را تخريب كرده بود در عمليات غافلگيرانه پليس دستگير شد.

چندي قبل صاحب قهوه‌خانه‌اي در جنوب شهر به شعبه پنجم بازپرسي دادسراي يافت‌آباد رفت و با تسليم شكايتي به بازپرس حيدري گفت: چند شب قبل در حالي كه مشتري زيادي در قهوه‌خانه بود ناگهان سه جوان شرور كه با هم فاميل هستند شمشير به دست وارد قهوه‌خانه شده و با ايجاد رعب و وحشت مشتريان را بيرون كرده و قهوه‌خانه را تخريب كردند. وقتي به آنها اعتراض كردم يكي از آنها گاز اشك‌آور به صورتم پاشيد. بعد هم سوار بر يك دستگاه موتوسيكلت متواري شدند. حالا هم از افراد شرور كه چهره‌شان توسط دوربين‌هاي مداربسته قهوه‌خانه ضبط شده به اتهام تخريب قهوه‌خانه شكايت دارم.

بازپرس حيدري پس از شنيدن اظهارات شاكي به گروهي از كارآگاهان پليس پايگاه هشتم دستورداد تا در اين‌باره تحقيق و افراد شرور را دستگير كنند.

كارآگاهان نيز پس از بازبيني فيلم دوربين مداربسته چهره افراد شرور را شناسايي كردند.

در بررسي بانك اطلاعات مجرمان نيز مشخص شد هر سه متهم سابقه شرارت دارند. بدين ترتيب روز جمعه متهم اصلي را غافلگير و دستگير كردند. در حال حاضر تحقيق از او و تلاش براي دستگيري دو تبهكار ديگر ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست