بازدید 7477

ردپاي يك زن در قتل ميهماني شبانه

«حمید» و «فریبا» در شب حادثه در خانه «مریم» میهمان بودند و با توجه به اینکه «مریم» از دوستان نزدیک متهم بوده است، «مهدی» از حضور «حمید» در خانه «مریم» ناراحت شده و پس از درگیری لفظی درباره حضور مقتول در خانه مریم، متهم با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بود، حمید را با ضربات آن به قتل می‌رساند.
کد خبر: ۱۴۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۵ 03 January 2011
وطن امروز: عامل جنایت در بزم مستانه که در آن 2 مرد به‌خاطر یک زن به جان هم افتاده بودند در اقدامات اطلاعاتی به دام افتاد.

ساعت 3:30 بامداد 29 شهریورماه سال‌جاری، بازپرس ویژه قتل ملارد، در جریان قتلی در بلوار طالقانی قرار گرفت. قاضی جنایی، با حضور درصحنه جنایت با جسد خونین جوانی 35 ساله مواجه شد که در اثر برخورد ضربات مرگبار به ناحیه سمت راست گلو جان خود را از دست داده بود.

با کشف جسد مرد جوان اکیپی از کارآگاهان دایره جنایی و تشخیص هویت با راهنمایی بازپرس ویژه‌ قتل کرج در محل وقوع حادثه حاضر شدند. با تشکیل پرونده‌ مقدماتی و با صدور دستورات قضایی لازم، پرونده‌ برای بررسی و تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان تهران قرار گرفت.

تلاش کارآگاهان برای روشن کردن زوایای پنهان این جنایت آغاز و در بررسی‌های اولیه از شاهدان عینی که در خانه و در محل وقوع قتل حضور داشتند، دریافتند که مقتول به نام «حمید» به همراه زن جوانی به نام «فریبا» با قرار قبلی به خانه «مریم» مراجعه کرده که پس از ساعاتی از حضور این 2 تن در پسر 26 ساله‌ای به نام «مهدی» به خانه «مریم» وارد می‌شود.

تحقیقات در شب حادثه همچنان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد در نیمه‌های شب و پس از ساعتی میهمانی «مهدی» و «حمید» بر سر موضوعی با یکدیگر درگیر شده و «مهدی»، «حمید» را با ضربات کارد آشپزخانه از پای در آورده است. «مهدی» پس از ارتکاب قتل متواری شده بود، ماموران شناسایی مخفیگاه وی را در دستور کار خود قرار دادند.

کارآگاهان دریافتند «مهدی» پس از شب حادثه به خانه‌اش مراجعت نکرده و خانواده‌ وی نیز اطلاعی از مخفیگاه وی ندارند.

تلاش برای یافتن سرنخی از مخفیگاه «مهدی» ادامه داشت تا اینکه با استفاده از اطلاعات فنی و پلیسی دریافتند که «مهدی» در خیابان «قصرالدشت» تهران پنهان شده است.

با مشخص شدن محل اختفای «مهدی» کارآگاهان تهران مراجعه کرده و سرانجام در سوم آذرماه سال‌جاری وی را در محل اختفایش دستگیر کردند.

بنابراظهارات متهم، «حمید» و «فریبا» در شب حادثه در خانه «مریم» میهمان بودند و با توجه به اینکه «مریم» از دوستان نزدیک متهم بوده است، «مهدی» از حضور «حمید» در خانه «مریم» ناراحت شده و پس از درگیری لفظی درباره حضور مقتول در خانه مریم، متهم با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بود، حمید را با ضربات آن به قتل می‌رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی