بازدید 9841

نجات دختر جوان از باغ متروكه كفتارها

در بازرسي اتاقك، سه دستگاه تلفن همراه، قمه و اسپري اشك‌آور كشف شد. دختر جوان در نخستين تحقيقات گفت: «فرزاد» 48 ساعت مرا در اتاق تاريك و سرد زنداني كرده بود و در اين مدت بارها مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. چند بار هم بشدت كتكم زد.
کد خبر: ۱۴۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۵ 03 January 2011
ایران: اعضاي شبكه شرارت كه دختر جواني را با خودروي «ماكسيما»ي سرقتي، ربوده و او را در باغ متروكه‌اي مورد آزار و اذيت قرار داده بودند، در عمليات ويژه كارآگاهان پليس كردستان دستگير شدند.

رسيدگي به اين پرونده از 24 آذرهمزمان با شكايت راننده خودروي «ماكسيما»ي سرقتي در دستور كار پليس قرار گرفت. همزمان با شروع تحقيقات، مأموران از ربوده شدن دختر جواني به دست سه پسر شرور باخبر شدند.

كارآگاهان با اطلاع از اينكه متهمان سوار بر «ماكسيما»ي سرقتي به سوي شهرستان «قروه» گريخته‌اند، تمام مسير را تحت نظر قرار داده و ساعتي بعد خودروي مورد نظر را در حاشيه شهر يافتند، اما از تبهكاران ردي نبود.

از سوي ديگر تيم ويژه پليس با كمك شاهدان حادثه و بررسي آلبوم مجرمان حرفه‌اي، هويت سه مرد شرور سابقه‌دار را شناسايي كردند.

سرهنگ «علي احمدي تبار» - رئيس پليس آگاهي استان كردستان - در اين‌باره گفت: با شناسايي هويت آدم‌ربايان، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و كارآگاهان با كمك اطلاعات مردمي متوجه شدند «فرزاد» - سركرده 26 ساله باند - باغي متروكه در اطراف سنندج دارد. با كشف اين سرنخ، تيمي از مأموران راهي باغ مورد نظر شدند، اما از تبهكاران اثري نبود.

كارآگاهان در ادامه تجسس‌ها، پيكر نيمه‌جان دختر جوان را در اتاقكي پيدا كردند.در بازرسي اتاقك، سه دستگاه تلفن همراه، قمه و اسپري اشك‌آور كشف شد. دختر جوان در نخستين تحقيقات گفت: «فرزاد» 48 ساعت مرا در اتاق تاريك و سرد زنداني كرده بود و در اين مدت بارها مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. چند بار هم بشدت كتكم زد.

سرانجام تيم پليس پس از چند روز عمليات ويژه تعقيب و مراقبت نامحسوس سردسته باند را در عمليات غافلگيرانه‌اي به دام انداختند.

سرهنگ «احمدي‌تبار» خاطرنشان كرد: «فرزاد» و دو همدستش پس از دستگيري در بازجويي‌ها به چند فقره زورگيري و آزار و اذيت دختر جوان اعتراف كردند كه تحقيقات تخصصي از آنها ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی