بازدید 5723

خواستگاري تلفني براي ازدواج دوم، دردسرساز شد

اما ازدواج با او مشروط به اين بود كه اجازه دهد چند سال بعد از ازدواج، همسر ديگري را اختيار كنم و در كنار هر دو به زندگي‌ام ادامه دهم. همسر اولم به خاطر علاقه بسياري كه به من داشت، شرطم را پذيرفت، اما خواست خودش همسر دوم مرا انتخاب كند.
کد خبر: ۱۳۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۶ 01 January 2011
مرد جوان وقتي طبق توافق با همسر اولش، تصميم به ازدواج با دختر ديگري گرفت گمان نمي‌برد خواستگاري تلفني برايش دردسر ايجاد كند.

به گزارش «جام‌جم»، چندي پيش دختري جوان با حضور در شعبه 8 بازپرسي دادسري عمومي و انقلاب شهرستان شهريار از مردي به اتهام مزاحمت تلفني شكايت كرد.

پس از اين شكايت، پرونده‌اي تشكيل و در اختيار ماموران يكي از كلانتري‌هاي شهريار قرار گرفت. ماموران با احضار شاكي به مركز پليس، به تحقيق از وي پرداختند.

شاكي در تشريح ماجرا به پليس گفت: چند هفته پيش مردي ناشناس چند بار با تلفن همراهم تماس گرفت و برايم ايجاد مزاحمت كرد.

شاكي يادآور شد: در پي مزاحمت‌هاي مرد ناشناس، از او پرسيدم شماره تلفن همراه مرا چه كسي در اختيارش قرار داده است. شاكي اضافه كرد: مرد مزاحم با ادعاي اين كه من و خانواده‌ام را مي‌شناسد، عنوان كرد مي‌خواهد چند روز ديگر به خواستگاري‌ام بيايد.

شاكي اذعان كرد: با اين كه پاسخ من منفي بود، خواستگار تلفني به مزاحمت‌هايش ادامه داد و تهديد كرد بايد پاسخ مثبت به او بدهم، در غير اين صورت برايم دردسرساز مي‌شود.

ماموران با ثبت اظهارات دختر جوان، تحقيقات براي دستگيري مزاحم تلفني را آغاز كردند؛ تا اين كه هفته گذشته مرد مزاحم در يكي از محله‌هاي شهرستان شهريار از سوي پليس شناسايي و دستگير شد.

پس از انتقال اين مرد به مركز پليس، وي در بازجويي، مزاحمت براي دختر جوان ـ شاكي ـ را انكار كرد.

متهم در اظهاراتش به پليس گفت: چند سال پيش به دختري علاقه‌مند شده و به خواستگاري‌اش رفتم.

دختر جوان هم پس از چند بار ملاقات با من راضي به ازدواج شد. متهم يادآور شد: اما ازدواج با او مشروط به اين بود كه اجازه دهد چند سال بعد از ازدواج، همسر ديگري را اختيار كنم و در كنار هر دو به زندگي‌ام ادامه دهم. همسر اولم به خاطر علاقه بسياري كه به من داشت، شرطم را پذيرفت، اما خواست خودش همسر دوم مرا انتخاب كند.

متهم اضافه كرد: پس از چند سال، از همسرم خواستم طبق توافق قبلي همسردوم را انتخاب كند، كه پذيرفت و به دنبال همسري مناسب برايم بود. پس از چند ماه همسرم شماره تلفن همراه دختري جوان را به من داد و خواست ابتدا با او چند بار تلفني صحبت كنم، سپس به خواستگاري‌اش برويم.

متهم ادامه داد: ‌بنابراين چند بار با دختر جوان تماس تلفني گرفتم، اما او گمان مي‌برد قصد مزاحمت دارم. وقتي پاسخ منفي به من داد، ارتباط تلفني‌مان قطع شد و....

با ثبت اظهارات مرد متهم، همسر وي به مركز پليس احضار شد و در تحقيقات گفته‌هاي شوهرش را تاييد كرد. با صدور دستور قضايي، تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس