بازدید 4983

عزل مسئولان مدرسه به خاطر تنبیه مرگبار دانش‌آموز

در اين ماجراي غم‌انگيز و تأسف‌بار كه روز 12 آبان در زنگ اول شيفت عصر مدرسه‌اي در شهرستان نيكشهر رخ داد، معلم درس حرفه و فن هنگام تنبيه يكي از دانش‌آموزان، با كتاب ضربه‌اي به سر پسر 16 ساله‌اي كوبيد كه ساعاتي بعد نيز سعيد ـ 16 ساله ـ پس از انتقال به بيمارستان در كمال ناباوري جان سپرد.
کد خبر: ۱۳۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳ 29 December 2010
ایران: مديران يك مدرسه و مجتمع آموزشي به دنبال تنبيه مرگبار يك دانش‌آموز به دست معلمش عزل شدند.

ابراهيم اعتصام، مدير كل آموزش و پرورش استان سيستان و بلوچستان در اين باره گفت: در اين ماجراي غم‌انگيز و تأسف‌بار كه روز 12 آبان در زنگ اول شيفت عصر مدرسه‌اي در شهرستان نيكشهر رخ داد، معلم درس حرفه و فن هنگام تنبيه يكي از دانش‌آموزان، با كتاب ضربه‌اي به سر پسر 16 ساله‌اي كوبيد كه ساعاتي بعد نيز سعيد ـ 16 ساله ـ پس از انتقال به بيمارستان در كمال ناباوري جان سپرد.

اعتصام ضمن اشاره به بازداشت معلم مدرسه با دستور قضايي تأكيد كرد: مرگ پسر دانش‌آموز حادثه تلخي بود و براي اينكه ديگر شاهد اين اتفاقات نباشيم مدير مدرسه و مدير مجتمع آموزشي ـ كه مدرسه زيرنظر مديريت آنجا بود ـ عزل شده و براي آنها پرونده تخلفاتي نيز تشكيل شده است.

مديركل آموزش و پرورش استان سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: از جسد قرباني ماجرا نمونه‌برداري شده و منتظر اعلام علت اصلي مرگ از سوي پزشكي قانوني هستيم. معلم متخلف نيز در حال حاضر به اتهام قتل بازداشت است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست