بازدید 18492

ساخت آزاد راه دریایی در شمال ایران

، این آزاد راه به صورت سازه آهنی(پل) در فاصله150متری ساحل بر روی دریا ساخته می شود و به همین علت از تخریب محیط زیست جلوگیری می کند .
کد خبر: ۱۳۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳ 26 December 2010
آزاد راه دریایی به طول 1000 کیلومتر از آستارا تا گرگان ساخته می شود .

به گزارش واحد مرکزی خبر، این آزاد راه به صورت سازه آهنی(پل) در فاصله150متری ساحل بر روی دریا ساخته می شود و به همین علت از تخریب محیط زیست جلوگیری می کند .

استاندار گیلان گفت : ساخت این آزاد راه از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به گیلان است که اکنون در مرحله مناقصه و انتخاب سرمایه گذار قرار دارد .

روح الله قهرمانی افزود : ساخت این آزاد راه دریایی رونق گردشگری و اقتصاد و نیز ایجاد اشتغال را در 3 استان شمالی در پی خواهد داشت .

استاندار گیلان گفت : قرار است راه آهن رشت - ساری نیز در کنار این آزاد راه ساخته شود که با ساخت آن زمینه توسعه بنادر ،طرحهای گردشگری و ساخت اسکله های جدید فراهم می شود .

قهرمانی افزود : دولت مصمم است این طرح ملی را هرچه زودتر و از طریق بخش خصوصی اجرا کند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۷
آزاد راه 150 کیلومتری آنهم روی خشکی را تمام کنید روی آب پیشکشتان
مردم شمال از این حرف ها زیاد شنیدن.شمام بشنو باور نکن
الان آزاد راه تهران شمال تموم شده و تهران پردیس تموم شده راه آهن اصفهان شیراز تموم شده دریاچه ارومیه پرآب شده و آتش سوزی جنگل های شمال هم خاموش شده و نوبت هم که باشه نوبت کلنگ زدن پروژه آزاد راه دریایی هستش...
يك مقدار فكر كنيد لطفاً. آزادراه دريايي در فاصله 150 متري ساحل. با اين كار، لبته در صورت اجرا، استفاده از ساحل درياس خزر براي شنا عملاً غير ممكن ميشه. خوب با اين حساب آيا ديگه هيچ گردشگري به شمال سفر خواهد كرد، كه شما در پي گسترش توريسم هستيد. خدا آخر و عاقبت اين مردم رو به خير بگذرونه!!!!!
فعلا همون قبلی رو تموم کنید باقیش پیش کش
منظورتون اینه که بعد از آزادراه تهران شمال ساخته میشه دیگه ؟؟ چون اینکه فکر نکنم 200 کیلومتر هم باشه !
بفرمایید دریا رو هم میخوان داغان کنند
یعنی دریا رو جزو محیط زیست حساب نمی کنند. چه فرقی داره محیط زیست دریایی آسیب می بینه.
چشم انداز دریای شمال واقعا دیدنی می شه. گویا هنوز کشتی تفریحی و مسافرتی و تندرو تو شمال ایران اختراع نشده. از رو دریا هم ماشین باید رد بشه.

فقط جای شکرش باقیه که تو ممکلکت گل و بوته مون تا این طرح اجرا بشه چند قرنی طول می کشه.
خدایا خودت کمک کن
خوب پرونده ی دریاچه ی ارومیه بسته شد، بریم سر وقت دریاچه ی مازندران.
خداحافظ دریا خزر
هر چه زودتر و در 100 سال آینده آماده خواهد شد.!! میشه اول این پروژه تا الان 30 ساله بزرگراه تهران شمال را تموم کنید بعدا" سراغ افتتاح پروژه های اینچنینی بروید؟ البته از این نظر که این پروژه را 2 یا 3 بار کلنگ زنی کنید بد نیست بعدا" هم که هر دولتی روی کار بود خودش می داند و این پروژه.
واقا؟؟؟
مطمئنا کارشناسی شده، طرح؟؟؟

بعد ساحل و بندر و اسکله و اینا رو هم می برن اون بر آزاد را؟؟؟ تکلیف کشتی ها و ... چیه؟؟؟

البته سد خوبی می شه آزاد راه برای جنگ!!!!
برین ازاد راه 20 ساله و 120 کیلو متری شمال -چالوس- بسازنید که توش موندن بعد از این حرف ها بزنید
درشرايط فعلي سواحل جنوبي درياي مازندران به عرض 12كيلومتر آلوده به انواع فلزات سنگين مي باشند كه حيات موجودات دريايي وسلامت مردم به خطر افتاده است اگرهم اين طرح محال عملي شودديگراميدي به حيات آبزيان نيست .مثلي است كه مي گويند:هر آنچه به فكرمي رسدنبايد گفت ولي هرچه رامي خواهيدبگوييد اول فكركنيد
لطفاً ابتدا آزاد راه تهران-شمال را در قطعات ابتدایی و انتهایی که روی زمین صاف قرار دارد تکمیل بفرمایید بعد سراغ طرحهای رویایی بروید. عمق دریای خزر در 150 متری سواحل جنوبی در برخی مناطق بیش از 50 متر است و امکان احداث چنین سازه ای تقریباً غیر ممکن است.اگر هم امکان پذیر باشد توجیه اقتصادی نخواهد داشت... .
فقط يه جور زمان بندي كنيد كه افتتاح آزاد راه دريايي با جاده دو طبقه شمال و قطار سريع السير شمال همه بيفته هفته دولت !!!
در ضمن بعد اين طرح هاي كوچيك و كم دردسر كوچه ها و خيابانهاي شهرهاي شمالي رو آسفالت كنيد كه چاله هاش جلوبندي خودروهاي با كيفيتمونو اذيت نكنه !!
روی همه این طرحها اسم آستارا هست اما وقتی به رشت و انزلی و لاهیجان میرسند ادامش تا آستارا تعطیل میشه و نمونه اون راه آهن قزوین رشت آستارا بود که شد قزوین رشت انزلی لطفا از گذاشتن اسم آستارا روی این پروژه ها استفاده نکنید.
اينكه نوشته اند ازادراههاي در دست ساخت بايد تكميل شود كاملا صحيح است . اما ايده اين ازاد را تنها راه نجات شمال كشو ر است . فرض كنيد ازاد راه تهران چالوس همين امروز راه اندازي شود. انوقت شمار خودروهايي كه هر هفته از تهران عازم شمال ايران مي شود و نسبت به تعداد كنوني افزايش قابلب توجهي خواهد داشت بايد در كجا تردد كنند. همين حالا در تعطيلات نوروزي گاه طي يك مسير 10 كيلومتر ي در بين شهرهاي شمالي چند ساعت طول مي كشد چون راه ساحلي كنوني فقط جوابگوي تردد مردم محلي است. چرا عده اي با موضع گيري در مقابل هر ايده جديد ايجاد دلسردي مي كنند. همين ازاد راه شمال هم اگر مردم شمال و نمايندگان ان پيگيرش بودند تا حالا به سامان رسيده بود. تاكنون كدام وزير را از سوي نمايندگان كاملا متفرق و شايد دشمن با هم شهرهاي استان مازندران به خاطر ازاد راه مورد سووال و استيضاح قرار گرفته است. اصلا انها به دليل نبود همين راه دسترسي ساحلي دنبال اين ازاد راه نيستند.
لابد می‌خواین خزر رو هم مثل ارومیه خشک کنین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل