بازدید 5569

ماجرای مردي كه 2 پسرش را كشت

در حالي كه او در بازجويي‌ها منكر اطلاع از ماجرا مي‌شد، مأموران پي بردند مظنون شماره يك پرونده چهار سال قبل نيز پسر بزرگش را به قتل رسانده و پس از سه سال زندان، آزاد شده است.
کد خبر: ۱۳۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۸ 26 December 2010
 مردي كه 2 پسرش را كشت
ایران: مرد جنايتكار كه به اتهام قتل پسرش محكوم به زندان شده بود، چندي پس از آزادي، دومين پسر خود را نيز به قتل رساند.

عصر 20 آذر امسال مأموران کلانتری 12 شهریار از قتل پسر جواني در شهرك انديشه باخبر شدند. به دنبال اين جنايت، كارآگاهان و بازپرس ويژه قتل شهريار راهي محل جنايت شدند.

پس از بررسي‌هاي مقدماتي، جسد براي تعيين علت اصلي و زمان مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد. تيم جنايي نيز در بررسي‌ها دريافتند مقتول «سعيد» نام داشته و تنها زندگي مي‌كرده است.

شواهد نشان مي‌داد او چند روز قبل به ديدار اعضاي خانواده‌اش در ساوه رفته و پس از بازگشت به قتل رسيده بود. از آنجا كه سرقتي از خانه صورت نگرفته بود، مأموران احتمال دادند او قرباني انتقام شده است. بنابراين مأموران به بازجويي از خانواده «سعيد» پرداخته و به پدر قرباني جنايت مشكوك شدند.

در حالي كه او در بازجويي‌ها منكر اطلاع از ماجرا مي‌شد، مأموران پي بردند مظنون شماره يك پرونده چهار سال قبل نيز پسر بزرگش را به قتل رسانده و پس از سه سال زندان، آزاد شده است.

آنها همچنين وقتي مطمئن شدند «سعيد» و پدرش با هم اختلاف شديد داشته‌اند، به بازجويي‌هاي فني- تخصصي ادامه دادند تا اين كه سرانجام محسن لب به اعتراف گشود و گفت: «شب قبل از قتل وقتي به خانه آمدم، متوجه شدم سعيد، مادر و خواهرش را كتك زده و فرار كرده است. در حالي كه بشدت عصباني بودم، خودم را به خانه پسرم در شهرك انديشه رسانده و او را با چوب كشتم. بعد هم به خانه‌ام در ساوه بازگشتم. متهم به قتل پس از اعتراف و بازسازي صحنه جرم، با دستور بازپرس شعبه اول دادسراي شهريار روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی