مس شهربابک به لیگ برتر صعود کرد
مس شهربابک با برد ۱-۰ نیروی زمینی تهران ۶۱ امتیازی شد.
کد خبر: ۱۳۸۱۸۲۲
| | 1339 بازدید

به گزارش تابناک، مس شهربابک با برد ۱-۰ نیروی زمینی تهران ۶۱ امتیازی شد و ۳ هفته مانده تا پایان لیگ دسته یک، صعودش به لیگ برتر را قطعی کرد.
پیشتر نساجی هم به لیگ برتر صعود کرده بود.

گزارش خطا



