عکس: عزاداری دسته بنیاسد در خیابان ری تهران
همزمان با دوازدهم ماه محرم، سالروز سوم شهادت حضرت امام حسین (ع) و شهادت امام سجاد (ع)، پیش از ظهر امروز (شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵) مراسم عزاداری دسته بنیاسد با حضور گسترده مردم عزادار تهران برگزار شد؛ این آیین از میدان قیام آغاز و پس از عبور از خیابان ری و سهراه امینحضور به سمت چهارراه سرچشمه ادامه یافت. عکس: علی هدایتی
گزارش خطا
پسندها:
۰
ارسال نظر سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. 

