توضیح درباره مشاهده دود غلیظ در آبهای قشم
رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهدهشده از شناور مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.
کد خبر: ۱۳۸۱۷۹۰
| | 1905 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از مهر، علی اشتری رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهدهشده مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم تصریح کرد: بررسیهای انجامشده نشان میدهد تردد شناورها در مسیرهای دریایی قشم بهصورت عادی و بدون هیچگونه اختلال در جریان است.
گزارش خطا



