بازدید 11410
با هدف گسترش تحریم ها؛

سناريوي جديد شوراي امنيت برای سوژه یابی جدید علیه ایران

وزیر دفاع آمريكا همچنین در راه بازگشت از سفر خود به افغانستان، عمان و امارات در هواپيما به خبرنگاران گفت: كشورهاي همسايه واقعا از ايران ترسيده اند و من مي خواهم اين ترس را به اطمينان به كمك هاي آمريكا به منطقه تبديل كنم!!
کد خبر: ۱۳۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۱ 12 December 2010
سرویس بین الملل ـ در حالي كه ايران خواهان محكوميت ترور دانشمندان هسته اي خود از سوي شوراي امنيت سازمان ملل است، كشورهاي غربي عضو این شورا سناريوی جديدي را عليه ايران کلید زده اند كه در آن خواهان تشديد تحريم ها عليه تهران هستند.

به گزارش «تابناك»، روزنامه سعودي «الشرق الاوسط» با انتشار اين خبر نوشت: اولين اقدام را «رابرت گيتس»، وزير دفاع ایالات متحده آمريكا آغاز كرده و به نيابت از كشورهاي عربي همسايه ايران انجام داده و گفته است: «من مي دانم كه كشورهاي همسايه ايران از «جمهوري اسلامي هسته اي» وحشت دارند و بايد براي اين نگراني ها شوراي امنيت اقدامي بكند.»!!
 
پس از آن «مارك ليان گرانت»، نماينده انگليس در شوراي امنيت با اشاره به برخي اخبار قاچاق سلاح ايراني به برخي كشورها گفت: «من نمي دانم علت سكوت جهان عليه ايران چيست»؟!

بر پايه اين گزارش، در مسير تكميل اين سناريو، نماينده فرانسه هم گفت: «ايران به چه دليل بايد سلاح خود را به ساير كشورها صادر كند آن هم كشورهايي كه همه مي دانيم با آن سلاح ها به چه اهدافي مي انديشند؟»!

در همین حال، «مارتين پرينتز»، معاون نماينده دائم فرانسه در شوراي امنيت هم كه تلاش مي كند به جايگاه نماينده فرانسه در شوراي امنيت دست يابد، اظهار داشت: «سلاح ايران از بندرعباس به بندر «اللاذقيه» سوريه مي رود و سپس از راه آفريقا به مواضع هدف ارسال مي شود.»!
 
او افزود: «اين موضوع نشان مي دهد كه تحريم ها عليه ايران هيچ نتيجه اي نداده و بايد به «عوامل مضاعف» در تحريم ها بيانديشيم.»!
 
اين گزارش مي افزايد: «گيتس»، وزير دفاع آمريكا همچنین در راه بازگشت از سفر خود به افغانستان، عمان و امارات در هواپيما به خبرنگاران گفت: «كشورهاي همسايه واقعا از ايران ترسيده اند و من مي خواهم اين ترس را به اطمينان به كمك هاي آمريكا به منطقه تبديل كنم.»!!
 
او با اذعان به ضعف اشتون، از بي تدبيري نماينده اروپا در مذاكرات اخير با ايران در ژنو اظهار نگراني كرد و افزود: «در ديداري كه در آينده نزديك با نمايندگان طرف مذاكره با ايران خواهیم داشت به موضوع تشديد فشارهاي سياسي و اقتصادي بيشتر فكر خواهيم كرد.»
 
نکته جالب در گشودن این جبهه ضد ایرانی جدید با چاشنی ارسال سلاح از سوی ایران برای برخی کشورهای آفریقایی در حالی است که ابعاد آن موضوع هنوز مشخص نشده و ایران مدعی است که چنین محموله سلاحی را ارسال نکرده است.
 
البته حقیقت این موضوع آنگاه آشکار می شود که بزرگترین صادر کننده سلاح به 5 قاره جهان و حتی ارسال کننده سلاح به گروه های شورشی در نقاط مختلف، ایالات متحده آمریکا بوده و اکنون این کشور در پی جوسازی بین المللی علیه ایران برای محموله ای است که ایران می گوید نقشی در آن نداشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
کشورهای همسایه بدونن یه غلطی صدام کرد تاوانشم پس داد پس عبرت بگیرید
دیگه حوصله ی نظر دادن ندارم هر چی نظر میزاریم که سانسور می کنید
Khob baba soojeh dasteshan nadid!!!!
بارالها كي مي رسد كه با ظهور حضرت صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالي فرجه الشريف، اين گونه شياطين در دادگاه جهاني اسلام به اشد مجازات محكوم شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
ابروی خودتون رو با دادن رای منفی بیش از پیش میبرید.اشکال نداره.بالاخره از مشتی فراری و سلطنت طلب و ضد انقلاب و ضد اسلام بیش از این انتظار نیست
آمريكا خودش آب را گل آلودميكنه خودش هم ماهي ميگيره. اينطوري پول نفت كشورهاي حوزه خليج فارس بابت خريد سلاح وتسليحات نظامي يك راست ميره توي جيب آمريكايي ها.قابل توجه برادران ديني حوزه خليج فارس وهمسايه
اما خداوکیلی آمریکا چه پولی از این انرژی هسته ای و ایران هراسیش به جیب زد
اینها از این زر زرا زیاد میکنن .این دفعه باید یه کاری بکنیم که صدای عرعرشون بره به آسمون هفتم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
دوست عزیز مثل اینکه فرهنگ جدید و جاری به کلام شما هم رسیده . کمی هم به حفظ فرهنگ ایرانی بیندیش.
خوبه اینها به واق واق افتادن.این دفعه میخوان خیلی جدی تر با تهدید جلوه دادن ایران برای منطقه جیب عربهای منطقه رو خالی کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
شما هم بله !!!!!!!!!!! کجایی فرهنگ اصیل و نجیب ایرانی ؟
بله برو آمریکا سلاحهای تاریخ گذشته وبنجل خودت راازانبارهاخارج وبامبالغ کلان به اعراب منطقه سرازیرکن تابلکه چندصباحی به قلدری خودت درجهان ادامه بدهی خدایابه انسانهاآگاهی ده تا آزاده مردی راازحسین ع آموخته وبه اراده خودعمل نمایند.ودوست ودشمن خودرابشناسند آمریکاوامثالهم دراین وانفسای بداقتصادی چگونه خودراداره کنند
اين كلمه سناريو يعني چي؟
هر كاري ما ميكنيم اخر درست و خوب و بدون غرض ورزي
اما همه كارهاي اونا سناريو و غرض ورزانه است
تا كي ميخواين اينجوري قضاوت كنين؟
خاک بر سر کشورهای اعراب دورواطرافمون که اریکا واشون تصمیم میگیره ،میترسه،...
بابا شما که میگید تحریمها هیچ کاریمون نمیکنه بنجلهای چینی هم که هست قویتر هم میشید بزارید بکن دیگه شتر سواری که دولا دولا نمیشه یا باید با جهان بو و تعامل کرد و حق گرفت یا مثل ما و کره شمالی فقط با چین بود و هیچ حقی هم نداشت در ضمن شما تابناک سانسور چی میتونی مثل همیشه حرف حق و نشنوی و نزاری منتشر بشه ایشاللا گربست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی