مفید صفحه اصلی نسخه موبایل
تابناک ورزشی نسخه موبایل
تعداد بازدید : 511
کد خبر:۱۳۳۳۳۷۹
کد خبر:۱۳۳۳۳۷۹
5326 بازدید
نبض خبر

چرا در دولت رئیسی رفتند «برجام بد» را احیا کنند؟!

محمود واعظی رئیس دفتر حسن روحانی گفت: چون برجام دستاورد روحانی بود، با آن جنگیدند! وگرنه چطور در دولت شهید رئیسی رفتند که برجام بد را احیا کنند؟ مخالفان برجام بگویند «جایگزین مذاکره» چیست؟ اظهارات واعظی را می‌بینید و می‌شنوید.
گزارش خطا
مفید صفحه اصلی نسخه موبایل
تابناک ورزشی نسخه موبایل
اخبار مرتبط
مفید صفحه اصلی نسخه موبایل
تابناک ورزشی نسخه موبایل
مفید صفحه اصلی نسخه موبایل
تابناک ورزشی نسخه موبایل