بازدید 4140

قتل پدربزرگ به دست جوان شیشه‌ای

خانواده جوان متهم به قتل با بيان اين که او حالت روحي و رواني مناسبي نداشت به مقام قضايي گفتند: او از چند وقت قبل در کمپ ترک اعتياد بود و ما شب حادثه با مراجعه به کمپ برايش مرخصي گرفتيم تا براي نظافت و ديدار به منزل بيايد اما او در يک لحظه با چاقو به سمت ما حمله کرد و ما هم با راهنماي ترک اعتياد او تماس گرفتيم.
کد خبر: ۱۳۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲ 27 November 2010
خراسان: جوان معتادي که مدت ها در کمپ ترک اعتياد بود با انگيزه نامعلومي ۳ نفر از اعضاي خانواده اش را مجروح کرد و پدربزرگش را با ضربات چاقو به قتل رساند.

سه شنبه قبل خانواده جوان ۲۳ ساله اي که در يکي از کمپ هاي ترک اعتياد در حال ترک مواد مخدر بود به کمپ ياد شده مراجعه کردند و با گرفتن مرخصي، او را براي نظافت و ديدار به منزل بردند اما بعد از ظهر روز چهارشنبه، در حالي که هنوز چند ساعت بيشتر از ورود اين جوان به منزل پدرش نمي گذشت ناگهان او با برداشتن چاقويي بزرگ به سمت اعضاي خانواده اش حمله کرد و با آن ها درگير شد.

 در اين درگيري برادر و مادر جوان معتاد مجروح شدند و با اوج گرفتن نزاع پدربزرگ و مادربزرگ اين جوان نيز که در طبقه اول منزل سکونت داشتند به منظور جلوگيري از نزاع به طرف او رفتند ولي اين جوان از شدت خشم با آن ها نيز درگير شد و با چاقو ضرباتي به مادربزرگش وارد کرد. او سپس به دنبال پدربزرگش که از ترس به داخل خيابان لعل در محدوده ميدان بار سپاد فرار کرده بود دويد و ضرباتي به او نيز وارد کرد پيرمرد براثر خونريزي شديد نقش زمين شد و مادربزرگ او نيز در حالي که به شدت مجروح شده بود داخل منزل از درد به خود مي پيچيد.

اين گزارش حاکي است: اعضاي خانواده اين جوان با مشاهده حالات و رفتارهاي خطرناک او، بلافاصله با دوستانش که به عنوان راهنماي وي در کمپ ترک اعتياد بودند تماس گرفتند و از آن ها خواستند تا او را دوباره به کمپ برگردانند. دوستان اين جوان نيز سوار بر يک دستگاه پرايد به محل درگيري آمدند و او را سوار خودرو کردند و به کمپ بازگرداندند. از سوي ديگر شهروندان نيز با مشاهده پيکر غرق به خون پيرمرد که حدود ۸۵ سال سن داشت با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفتند و دقايقي بعد مأموران انتظامي و امدادي براي کمک به مجروحان به محل حادثه آمدند و پيرزن(مادربزرگ) را به مرکز درماني منتقل کردند. هم چنين مأموران انتظامي که متوجه مرگ پيرمرد شده بودند با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضي علي اکبرصفائيان (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند. عقربه هاي ساعت حدود ۱۴:۳۰ را نشان مي داد که مقام قضايي به همراه پزشک قانوني، مأموران تشخيص هويت و کارآگا هان شعبه جنايي آگاهي خراسان رضوي در محل درگيري منجر به قتل حضور يافت و با حضور مقام قضايي، تحقيقات درباره چگونگي وقوع اين حادثه تأسف بار آغاز و جسد پيرمرد که با وارد آمدن ۲ ضربه چاقو و بر اثر خونريزي شديد جان باخته بود براي انجام معاينات و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني حمل شد.

خانواده جوان متهم به قتل با بيان اين که او حالت روحي و رواني مناسبي نداشت به مقام قضايي گفتند: او از چند وقت قبل در کمپ ترک اعتياد بود و ما شب حادثه با مراجعه به کمپ برايش مرخصي گرفتيم تا براي نظافت و ديدار به منزل بيايد اما او در يک لحظه با چاقو به سمت ما حمله کرد و ما هم با راهنماي ترک اعتياد او تماس گرفتيم.

اين گزارش حاکي است: مأموران انتظامي به دستور قاضي ويژه قتل عمد تلاش خود را براي دستگيري متهم آغاز کردند. در بررسي هاي انجام شده مشخص شد افرادي که متهم را با خودرو سواري پرايد از محل جنايت برده اند از دوستان وي در کمپ ترک اعتياد بوده اند بنابراين مأموران انتظامي با عزيمت به کمپ، او را دستگير و مورد بازجويي قرار دادند.گرچه هنوز علت و انگيزه جوان معتاد از ارتکاب جنايت مشخص نشده و تحقيقات مقام قضايي براي روشن شدن زواياي پنهان اين پرونده هم چنان ادامه دارد اما متهم به قتل که بنا به گفته اعضاي خانواده اش حالت روحي مناسبي نداشته براي انجام معاينات پزشکي درباره سلامت رواني، به پزشکي قانوني معرفي شد. بنابراين گزارش، مادربزرگ اين جوان نيز در يکي از بيمارستان هاي مشهد بستري است و تحت مداوا قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار