بازدید 36551
با دهن کجی به قانون؛

فرار هنرپيشه سینما از صحنه تصادف!

«فرامرز. ح» شهروند تهرانی كه خودرويش به دليل بي احتياطي و بی توجهی به حق تقدم توسط هنرپيشه ياد شده، دچار خسارات جدي شده، با ابراز گلايه از اين نوع رفتارها كه در جامعه بازتاب نامناسبي دارد، گفت: از كسي كه به هر حال، امكاني داشته تا در بين عموم مطرح شود، اين نوع رفتارها به هيچ وجه شايسته نيست.
کد خبر: ۱۳۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۲ 18 November 2010
«ب. ر»، بازيگر سينما و تلويزيون، در حالي كه به دليل بي احتياطي و بی توجهی به حق تقدم، با خودرويي تصادف كرده بود، پيش از رسيدن نيروهاي انتظامي از  محل وقوع تصادف گريخت.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اين هنرپيشه زن، در يكي از پمپ بنزين هاي تهران، با وجود تأكيد ناظران مبني بر تخلف وي در صحنه تصادف، پيش از رسيدن مأموران انتظامي به نحوي كاملا بارز از صحنه مربوطه گريخت.

«فرامرز. ح»، شهروند تهرانی كه خودرويش به دليل بي احتياطي و بی توجهی به حق تقدم از سوی هنرپيشه ياد شده، دچار خسارات جدي شده است، با ابراز گلايه از اين نوع رفتارها كه در جامعه بازتاب نامناسبي دارد، گفت: از كسي كه به هر حال، بنا به امكاني كه كشورمان در اختيارش گذارده تا در میان عموم مطرح شود، اين نوع رفتارها به هيچ وجه شايسته نيست!

وي افزود: از سوی ديگر، اين رفتار ناشايست، در حالي از سوی اين بازيگر دیده شد كه معمولا اين گروه از مردم، خودشان را الگوي جامعه مي دانند؛ بنابراين ترديدي نيست كه امثال او بايد مراقب رفتارهايشان باشند و از دیگران بيشتر به قانون و حقوق عمومي احترام بگذارند.

او همچنين گفت: با اعلام اين مطلب به رسانه ها، می خواهد مانع گسترش اين نوع برخوردهاي ناخوشايند شده و تلنگري به امثال اين فرد خاطي بزند.

این شهروند تهرانی در پایان افزود: با استشهادي كه در محل وقوع حادثه و بنا به شهادت ناظران تهيه شده است، از اين فرد خاطي به مراجع قضايي شكايت كرده و پيگير است تا دست کم اين فرد متنبه شده و دريابد كه بي احترامي به قانون به هر شيوه و در هر موقعيتي پسنديده نيست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴۳
متأسفانه جایگاه الگوبرداری ها در جامعه عوض شده است. تازه عده ای از این حضرات فکر می کنند چون در چنین شغلی مشغولند هرکاری دلشان خواست می توانند بکنند و به نوعی فقط در ظاهری مؤدب و آراسته جلوی دوربین تلویزیون ظاهر می شوند ولی اگر آنها را در خیابان ببینید بعضاً آنقدر خود را می گیردند که باید از یک کیلومتری شان رد شد. شغل آنها مانند هر شغل دیگری است و باید به وظایف خود و تعهد و مسئولیت خود در قبال جامعه واقف باشند. به نوعی آنها هم خدمتگزار مردم هستند اما در شکل و رنگی دیگر. از لحاظ الگو برداری هم این روش غرب است که اینگونه الگوهایی را به جوامع خود تزریق می کنند و متأسفانه به جامعه ما هم سرایت کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
وای به حال اون مردمی که الگوی جامعه شون امثال ب ر و ... باشه! به جای اینکه استاد دانشگاه ارج و قرب داشته باشه، فوتبالیست و بازیگرن که ارج و قرب دارن و همه اش جلو دوربینن. البته همه جای دنیا همینه متاسفانه نه که بگم ایران اینطوره
ما که اصلا نفهمیدیم کیه.... ولی شما به بقیه بگید کیه.
این خانم تازگی خیلی فیلم بازی میکنه فکر میکنم الان 5 تا فیلم روی پرده داره در ضمن اولی راست میگه باید رژیم بگیره
اصلا هنر پيشه خوبي هم نيست
همچین اب و تابش دادین فکر کردم خبریه ؟؟؟؟
اون چیه که درازه زرده موزه! یه دفعه اسم کاملشو می نوشتی آبرومند بود.
ما که اونجا نبودیم ببینیم چه اتفاقی افتاده !
ولی شما یه باره اسم این خانوم رو با این همه نشونه که دادی میگفتی دیگه ؛ (ب ر) زن ! همسر طنز نویس ! مثلا آبرو داری کردید !؟

من بازی ایشان را میپسندم اما برخی از رفتارهای ایشان را نه !
فكر نميكنيد اين خبر شما بيشتر بخاطر مواضع انتخاباتي خانم ب. ر هست؟( من كه ميدونم اينم مثل تمام نظراتي كه تابحال دادم نمينويسيد)
پاسخ ها
آرش
| Canada |
۰۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
خبر بخاطرهرچی که هست این خانم تخلف خیلی زشتی کرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
خداییش بزنی بعد فرار کنی و اگه کسی بهت گیر داد بگی به خاطر مواضع انتخاباتیه و سیاسیه؟؟؟وجدان کجاس؟؟؟
فری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
تابناک این پیغام رو دیدی کم آوردی؟
همه فهمیدن این ب ر کیه خوب دیگه اسمشو کامل بنویسید
اصلا نفهميديم ب.ر كيه
بازم الف ب پ ت ث ....!؟!
سلام. معمولا این رسانه ها هستند که اینگونه افراد را به عنوان الگو در جامعه مطرح می کنند و باید هشیار باشند که به مخاطبانشان آدرس غلط ندهند. اقدام تابناک در انتشار این خبر در وحله اول ممکن است بی مورد به نظر بیاید ولی اگر خوب به مسئله نگاه کنیم می بینیم که به یکی از مهمترین مسئولیت های رسانه ای خود و روشن کردن اذهان مخاطبان و بخصوص جوانان عمل کرده است. تشکر
هيچ کي نفهميد کي بوده!!
حالا از کجا فهمیدید پر مدعاست
آفرين پشت اين موضوع را بگير تا اين و امثال اين فكر نكنند جامعه بي صاحب است زهي خجالت بد بختي و شرمندگي براي ...
تابناك پخش كن تا اينگونه افراد بازتاب عمل خود را در جامعه و افكار عمومي ببينند و بشنوند.
پاسخ ها
شمسی آقا
| Spain |
۱۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
چه خبرته؟ همچین میگی انگار طرف کلاهبرداریه میلیاردی کرده. اون بنده خدا هم مثل تو خلاف میکنه. البته فرقش با تو اینه که تو تا حالا گیر نیفتادی
تابناک باز چه نقشه اي داري؟ اين خبرتم سياسيه نه؟ من که بودم ازت شکايت مي کردم.
پرمدعا یعنی چی؟ این بنده ی خدا ادعای چی رو داشته؟
پاسخ ها
شمسی آقا
| Spain |
۱۸:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
یکی اینو حالیه تابناک بکنه
حسودی تون شده
با این نشانیها که داده اید معلوم است که این ب ر کیست. بهتر نیست شفاف خبررسانی کنید.
خطاب به این خانم پرمدعا:
بزرگی سراسر به گفتارنیست...دوصدگفته چون نیم کردارنیست
ای ول خوب شناختیش
بابا حالا این تیتر پرمدعا چیه؟
بعضی اوقات برخورد همشهریان ما حتی در صحنه تصادف آنقدر نامحترمانه است که برای رعایت ادب و احترام راهی به جز ترک محل نمی ماند .خانم ب.ر اتفاقا از نازنین ترین های هنرمند این مملکت هستند و حتما علتی داشته که این کار را کرده اند
البته ايشون هيچ‌وقت به عنوان الگو مطرح نبوده است.
الگوهاي جامعه ما رو ببين واقعا جاي خجالت داره خانم
الگوهاي جامعه ما رو ببين واقعا جاي خجالت داره خانم
بابا شاید خانوم راننده شبیه خانوم ب ر بوده. از کجا معلوم که شخص خسارت دیده درست تشخیص داده باشه یا رات گفته باشه. کسی هم شاهد بوده؟
واقعا متاسفم . . . هم برای خودم و هم برای اون بازیگری که جرعت ایستادن سر صحنه تصادف رو نداشته .
نه اون ُ بلکه به اعتقاد من تمامی بازیگران ما ُ اللخصوص خانم ها باید در رفتارشون میون جامعه تجدید نظر کنن .
انشا الله درس عبرتی باشد برای دیگران
دمت گرم تابناک...باید این پرمدعاهایی که فکر می کنن همه ملت باید فقط ازشون امضا بگیرن رو خوب ادب کردی...ای ول که به فکر مردمی...نه زد و بند با این مثلا هنرمندا...
جالبه که خود خانم ب .ر هم حقوق خونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
نه خیر فکر کنم خانم ب.ر ادبیات خونده.
عجیب است بدون نظر پلیس مردم را به اشکال مختلف و با ادرسهای اشکار متهم میکنید فقط به این دلیل که انها اصلاح طلبند وشما محافظه کار ی که رفتارتان پس از انتخابات برای همیشه در قالب اسناد تصویری باقی خواهد ماند
پاسخ ها
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
دوست عزیز بیخود حرف مفت نزن من خودم اصلاح طلبم. این مسئله چه ربطی داره به سیاست آخه! خدا بگم نگذره از اونهایی که این مردم را تا این حد سیاسی کردند. طرف زده به این بنده خدا گذاشته رفته در صورت اثبات باید جریمه بشه و خسارت بده چه ربطی داره به سیاست؟! تابناک هم شکر میل فرموده که حرف از هنرپیشه پرمدعا زده آخه این حرفها چه ربطی به مدعا داره؟ یعنی هر وقت یک هنرپیشه خلاف کرد باید بگیم هنرپیشه پرمدعا؟!!!!!!! مثل بچه کوچیک ها تیتر می زنید!
آرش
| Canada |
۰۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
چرا خلط مبحث میکنی!؟
که چی؟!
خواهش ميكنم يك تنه به قاضي نرويد و زود قضاوت نكنيد... شايد اين شهروند اشتباه ميكند شما كه در انجا حضور نداشتيد
بهتر بود ایسمو کامل می زدید ! وقتی کسی به حقوق دیگران تجاوز میکنه به چه دلیل نباید مردم اسمشو ندونن؟!!
چرا جامعه باید به جای الگو برداری از دانشمندان و هنرمندانه زحمتکش خط و نقاشی و گرافیک و یا علوم مختلفه دیگر که هزار و یک خونه دل و شب بیداری و سختیهای مختلف را تحمل میکنند باید از ۴ تا فوتبالیست و مقلد صدا و بازیگر که گاها هیچ سختی و گرمی و ادبی از روزگار نبردند و صرفن خوش شانس بودند ادب بیاموزد . آیا باید بعد از این همه مکافات به سر خانه اول رفت ؟
مطمئنم این خبر و کل قضیه بخاطر مچ بند سبز ایشونه و گرنه آخه اینم خبره آقای تابناک ؟
خداوکیلی اگه یکی از اونوریها هم همچی کاری میکرد خبرشو میزدی؟
مدیر پایگاه واقعا براتون متاسفم
این خانم هر کی باشه و هر دینی هم داشته باشه کار شما در این باره کاملا زشت و خلاف شرع و قانون بود .اگر کسی خطا کرد و ما هم در مقابل خطا کنیم پس فرق ما با اون چیست ؟! اینگونه اطلاع رسانی ها قبل از صدور حکم دادگاه کاملا اشتباه است لطفا دوباره تکرار نشود . نکته قابل تامل اینه که برخی از کاربران سایت هم خواستار اطلاع رسانی شفاف شده اند متاسفانه ما دچار افراط و تفریط هستیم نه به این قضیه نه به اون قضیه جنایت میدان سعادت آباد که کسی کاری نکرد.ممنون. لطفا سانسور نکنین.
مدیر پایگاه دختر خانم محترم دقیقا به همین دلیلی که شما نوشته اید ما هم از ذکر نام کامل ایشون خودداری کردیم. اما دلیل شما بر اینکه خبررسانی ما اولا بیان یک واقعیت بوده و ثانیا با هدف جلوگیری از رویه شدن یک اخلاق ناپسند منتشر شده، خلاف شرع و قانون است؟ ضمنا ما که حکمی برای کسی نبریده ایم که شما ناراحت شده اید.
خبر جالبی نبود ولی نظرات بینندگان بسیار باعث شادمانی شد.

از خوانندگان تان یاد بگیرید.
باسلام
لطفا آبروی مردم رو اینجوری به بازی نگیرید فرضا ایشان تخلفی کرده و به خاطر ترس یا عجله یا هرچیزی از صحنه فرار کرده این دلیل نمی شود که با آبروی مردم بازی کنید لا تجسسو فی الامور المسلمین فقط ظاهرمان به اسلام رفته ولی رفتارمان هرگز
مدیر پایگاه جناب مقدم کجای بیان اتفاقی که در ملاء عام افتاده و بسیاری هم ناظر آن بوده اند، تجسس در امور مسلمین است؟
بر اساس هـمین چهـار خط بریدید و دوختید و  دادگاه نرفته حکمتون رو صادر کردید.واقعأ خجالت هـم خوب چیزیه. به چه حقی با آبروی مردم بازی می کنید؟ اسم خودتون رو گذاشتید مسلمون؟ 
مدیر پایگاه ما تنها روایتی از یک اتفاق را که به صحت آن اعتماد داریم نشر داده ایم و هیچ حکمی هم برای کسی صادر نکرده ایم. ضمنا کسی که به قانون تن نمی دهد خودش اولین کسی است که با آبروی خود بازی می کند.
متاسفانه موارد خیلی بدتر از این بین هنرمندان وجود داره اما این خبر که معلوم نیست راویش چقدر حقیقت رو گفته و ...رو بعنوان یک خبرگزاری بزرگ چاپ می کنید.واقعآ غیر از ماشین اون آقا مورد و مشکل مهمتری نبود یا فقط برای یک تصویه حساب اینکار رو کردید؟من فکر کنم مشخصه
مدیر پایگاه دوست عزیز موارد دیگر را هم به جای خود تذکر داده ایم. در مورد اصل خبر هم، ما مطمئنیم و اصراری هم نداریم که شما آن را بپذیرید. ضمنا مشکل ماشین اون آقا یا چیز دیگه ای نبوده و همانگونه که در خبر هم گفته ایم هدف ما این بوده که گوشزد کنیم که هر فردی از آحاد جامعه در هر جایگاه و شآنی که قرار دارد باید به قانون تن دهد.
تابناک سایت به زردی تو ندیدم تا حالا.ب.ر که این خبر رو کذب محض میدونه اما احیانا حالا که این خبرتون دروغ بوده نمی خوای بگی بقیه بازیگرای سبز مثلا ب.ک شبا آشغالاشونو دیر میذارن دم در یاکارگردانی مثل "ا.ف" ماهانه این ماه رفتگر محل رو یادش رفته بده یا چیزای دیگه؟
مهم نیس این نظرات رو تایید کنی یا نه مهم اینه که دست از این شایعه پراکنی ها برداری
مدیر پایگاه دوست عزیز برای ما هم مهم نیست که شما از یه خبر که تنها و تنها هدفش گوشزد کردن قانونمداری بوده این همه تفاسیر دیگه در بیاری ولی مطمئن باش اگر ذره ای در اصل خبر شک داشتیم آن را منتشر نمی کردیم ضمن اینکه یکی از وظایف رسانه یادآوری همین مسائل است کما اینکه در مورد افراد و جریانات سیاسی هم همین رویکرد را داریم.
موردی شبیه همین برای من چند ماه پیش اتفاق افتاد.یکی از خوانندگان مناسبتی صدا و سیما با سرعت خیلی زیاد با یکماشین مدل بالا از یک فرعی چنان خارج شد که اگر عکس العمل به موقع من نیود اتفاق خیلی ناگواری ممکن بود بیفتد.تازه طرف با نگاههاش طلبکار هم بود.
واقعا جالب بود مثلا الان خانوم ب ر رو خراب كردين با اين اراجيف فقط خودتونو خراب مي كنين ديگه دروغ هاتون براي همه عادي شده
عجب خاله بازاري است اينجا ، بابا ول كنيد ماجرا اينقدر ها هم مهم نيست . آدم كه نكشته زده فرار كرده كاري كه اكثر هموطنان در صورت نبود مامور و يا تماشاچي مي كنند ، اينهمه جانماز آب كشيدن اداي وجدان در آوردن ندارد اين بيچاره هم بدشانسي آورده.
متاسفم كه اينو مي گم ولي واقعيتي است تلخ.
این خانوم دست به تصادف بدنیستا!یه بار از پشت به ماشین دوستم از عقب زده ولی اون موقع فرار نکرده بود
اگر چنین خطائی را مرتکب شده حتما باید پیگیری شود تا افراد معروف نتوانند از موقعیت خود برای شکستن قانون استفاده کنند.
این خانم تو یه سایت دیگه معذرت خواسته
معلومه کی بو دیگه شما هم . اینقدر به این تابناک طعنه نزنید . بیچاره میخواد مستقیم اسم نبره . اینم از خوبیش .
بازم پیش داوری
آقای منصف
از کجا اطمینان دارید که مقصر همون رانندهء خانم است که فوری تیتر کردی؟
واقعا كه رسانه هاي ما به خصوص از نوع تابناك چقدر آزادانديش و پيرو خط مولاعلي هستند كه حتي از انتشار يك نظر از يك شخص ناشناس هم كه با نظر خودشان و عده اي ديگر مخالف هست پرهيز مي كند..بدا به حال ما و بدا به حال تو تابناك كه بهتر از همه ميداني اين جناب فرامرز همشهري گرامي من و شما چقدر ذوق زده است از تصادف با ب.ر
اولا تابناک عزیز ملاک درستی حرف این آقای مدعی چیست؟ ثانیا از کجا این آقا برای درگیری درست کردن، جلب توجه حتی اخاذی، گرفتن نشانی تماس و... مخصوصا شرایط تصادف را فراهم نکرده باشد. ثالثا کسی که به قول این آقا شناخته شده است، با ترک صحنه تصادف یا هر کار دیگر به هر حال قابل یافتن و پی گیریست از این رو استفاده از لفظ گریختن آن هم برای تصادف خسارتی آن هم در پمپ بنزین که سرعت خودروها بسیار کم است، درست نیست.
رابعا ایشان استشهاد هم تهیه کرد و آن خانم هم تنبیه شد، آیا این همه رفتارهای ترافیکی نا به هنجار که کرور کرور آن هر روز و هر ساعت و هر دقیقه در گوشه کنار شهر ما رخ می دهد چه می شود؟ ضمنا چه کسی گفته است که فلان هنرپبشه الگوی ماست؟ همه می دانند که آنها براساس نظر کارگردان عمل می کنند ولی در زندگی خصوصی خود مثل همه ما مسائل خاص خود را دارند، نویسنده مطلب از یک طرف الگو بودن هنرپیشه ها را فرض ثابت در نظر گرفته و بعد هم خواسته است تا به عنوان معلم اخلاق آن الگوی فرضی را تنبیه کند! موفق باشید!!
اي بابا. همه چي سر جاشه اين مشكل تنها مشكل اين مملكته.تابناك فرافكني ميدونم چاپ نميكني.
این بنده خدا ب ر شاید کار مهمی داشته یا ترسیده بیچاره در رفته، حالا شما مطمئن اید خود ایشون بودن؟ شاید شباهت ظاهری بوده، بهتر نبود تا حکم دادگاه صبر میکردین؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست