بازدید 8796
حزب الله در لبنان کودتا خواهد کرد!

فرار به جلو رژیم صهیونیستی با سمپاشی جدید علیه حزب الله

«ایران و ترکیه دو کشوری هستند که همواره در حال آشفته کردن اوضاع سیاسی خاورمیانه بوده و تل آویو این تحرکات و نفوذ در لبنان و سوریه را کاملا رصد می کند و اجازه نمی دهد، بازیگران صحنه خاورمیانه از تهران و آنکارا درس بگیرند!»
کد خبر: ۱۳۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۱ 17 November 2010
«گابی اشکنازی»، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، با اشاره به برخی افشاگری های حزب الله درباره نتایج دادگاه رفیق حریری گفت: حزب الله در حال نفوذ به همه ارکان لبنان است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، وی که اسناد منتشره از سوی سید حسن نصرالله را در این باره نقطه پایانی بر جنجال آفرینی و تفرقه افکنی صهیونیست ها می بیند، این بار در تلاشی مذبوحانه، باب جدیدی در راستای سمپاشی علیه حزب الله باز کرده و ادامه داده است: به زودی خواهیم دید که کودتایی در لبنان انجام خواهد گرفت که حزب الله آن را رهبری خواهد کرد!

این ژنرال اسراییلی که در کانادا سخنرانی می کرد، افزود: متأسفانه در میان نظامیان لبنان نیز افسران، خلبانان و نظامیانی هستند که تنها از نصرالله فرمان می گیرند و این به معنای کودتای خزنده حزب الله در لبنان است!

گفتنی است، وی سفر اخیر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان به لبنان را برای هماهنگی ایران و حزب الله برای «انقلاب نظامی» توصیف کرد و ادامه داد: ایران و ترکیه دو کشوری هستند که همواره در حال آشفته کردن اوضاع سیاسی خاورمیانه بوده و تل آویو این تحرکات و نفوذ در لبنان و سوریه را کاملا رصد می کند و اجازه نمی دهد بازیگران صحنه خاورمیانه از تهران و آنکارا درس بگیرند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
بره گمشه مرتيكه صهيونيست!
این ژنرال نظامی رژیم اشغال گر قدس اندازه یک سرباز حزب الله همه ارزش ندارد. چرا که هویت ندارد. سرزمین ندارد. آب و خاک ندارد واقعا رژیم صهیونستی پادگان شیشه ای آمریکا و انگلیس د ر منطقه است. که با تعدادی سنگ می شکند.
ای بابا تا چند سال پیش که ترکیه متحد استراتژیکشون بود
حالا به همراه ایران همیشه در حال آشفته کردن اوضاع خاورمیانه هستند ؟
سردمداران رژیم صهیونیستی که دارای چهارمین ارتش بزرگ جهان هستند اگر از تحولات داخلی کشوری چون لبنان واهمه دارند چگونه داعیه نبرد مستقیم نظامی را در مخیلاتشان می پرورانند . ارباب شما (آمریکا)که تا حالا هیچ غلطی نتوانست بکند شما که عددی نیستید
به این یارو بگویید : بسوز بدبخت ، تا نابودی شما راهی نمانده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم