تشکر ایران از حمایت سازمان همکاری اسلامی
وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران از ابراز حمایت کامل و بیقید و شرط سازمان همکاری اسلامی (OIC) در برابر تجاوزات رژیم اسرائیل عمیقاً سپاسگزار است.
کد خبر: ۱۳۱۲۸۸۲
| | 2600 بازدید

به گزارش به نقل از مهر، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، گفت: ایران از ابراز حمایت کامل و بیقید و شرط سازمان همکاری اسلامی (OIC) در برابر تجاوزات رژیم اسرائیل عمیقاً سپاسگزار است.
وی افزود: در حالیکه غرب چشم خود را بر جنایات اسرائیل نه تنها علیه ایران، بلکه علیه مسلمانان سراسر منطقه بسته است، خشم بیسابقه و موج گستردهای از همبستگی در جهان اسلام شکل گرفته است. غرب که کاملاً مرجعیت اخلاقی خود را از دست داده، باید به این واقعیت توجه کند.
گزارش خطا



