با وجود آنکه به گفته رئیس سازمان تاکسیرانی فعالیت خودروهای با پلاک دیگر شهرها در تهران به عنوان تاکسی ممنوع است، اسنپ بهمن فرزانه قاتل الهه حسینی را پذیرفت و او یکی از هزاران راننده ماشین خوابی شد که در تهران فعال هستند؛ خطای بزرگی که اگر رخ نمیداد چه بسا بستر لازم برای چنین جنایتی فراهم نمیشد. در واقع اگرچه الهه از سرویس اسنپ در آن سفر استفاده نمیکرد اما رانندهای سوارش کرده بود که با استفاده از عدم رعایت قانون توسط اسنپ توانسته شغل رانندگی تاکسی بیابد. انتظار میرود پلیس به عنوان نهاد ناظر بر این تاکسیها به سرعت مجوز تاکسیهای پلاک شهرستان را باطل کند و استخدام راننده تاکسی در این پلتفرمها موکول به بارگذاری مدارک و تضمینهای بیشتر شود و این پلتفرمها در رقابت با هم به هرکسی مجوز فعالیت ندهند.
اسنپ فقط بلده بیست درصد کمیسون بگیره و میخاد مشتری رو با هر قیمتی جذب کنه چون درست پول نمیدن راننده ها زیاد متغیرن هرکس رو میپزین. خودت و ماشینت و هزینه سوخت و همه چی هست اسنپ بیست درصد بخاطر معرفی مشتری میگیره. یک نفر باید اول نظم بده کمیسیون زیر ده درصد کرایهدرست درمون تا اینقدر هرکس نیاد و بره
وقتی ریسی پلیس میگه ۱۵ میلیون راننده اسنپ هست یعنی تمام ایرانی ها دارن اسنپ کار میکنن و بیکار هستند اگه در اسنپ را ببندند این ۱۵ میلیون از در و دیوار خونه و زندگی مردم بالا میرن
اسنپ اصلا نظارت نداره
من تو فروردین اسنپ سوار شدم . راننده افغان بود . انگار همین دیروز هم از افغانستان بلند شده بود اومده بود انقدر افتضاح . سریع پیا ده شدم .
تماس گرفتم با اسنپ . نمیدونم چیکارش کردن .
راننده با تصویر راننده اصلی فرق داشت و یه افغانیه جاش اومده بود یا شاید کلا یه افغانیه مشخصات ایرونی داده بود . نمیدونم
ولی چون همه کارهای اسنپ اینترنتیه . خیلی راحت رانندها هر کاری دلشون بخواد انجام میدن .مردم هم حوصله دردسر ندارن . مشکلاتشون تو اسنپو ممکنه پیگیری نکنن