بازدید 2941

برخورد اتوبوس به محل استراحت كارگران

در برخورد اتوبوس با اتاقك كارگري چهار نفر از مصدومان در لحظات اوليه توسط شهروندان بيرون آورده شدند و يكي ديگر از كارگران در حالي كه بر روي تخت در حال استراحت بود، در زير چرخ‌هاي اين اتوبوس گير كرده بود.
کد خبر: ۱۳۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۲ 11 November 2010
تهران امروز:  يك دستگاه اتوبوس بامداد امروز براي جلوگيري از برخورد با يك دستگاه خودروي سواري از مسير اصلي منحرف و با يك اتاقك كارگري در حاشيه خيابان برخورد كرد و پنج نفر را راهي بيمارستان كرد.

در ساعت 2بامداد صبح امروز، آتش‌نشانان ايستگاه 59، از طريق تماس فردي در جريان حادثه‌اي درجاده احمد آباد مستوفي قرار گرفتند.

رضا قديانلو فرمانده آتش‌نشانان گفت: در برخورد اتوبوس با اتاقك كارگري چهار نفر از مصدومان در لحظات اوليه توسط شهروندان بيرون آورده شدند و يكي ديگر از كارگران در حالي كه بر روي تخت در حال استراحت بود، در زير چرخ‌هاي اين اتوبوس گير كرده بود.

قديانلو افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهيزات ويژه نجات اقدام به ايجاد فضا براي رهاسازي اين كارگر گرفتار كردند و پس از ثابت كردن بدن وي روي برانكارد در حالي كه از ناحيه كمر، سر، صورت و دست دچار آسيب شديد شده بود، او را به بيرون منتقل و تحويل عوامل اورژانس دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار