بازدید 9136

صهیونیست ها به دنبال «وطن جایگزین» برای فلسطینی ها!

همچنین پیش بینی شده است، گروهی از نمایندگان مجالس اروپایی نیز در این نشست شرکت داشته باشند که تاکنون حضور «گرت وايلدرز»، مجلس و نویسنده و فیلمساز هلندی که مدتی پیش، فیلم توهین آمیز آن علیه «اسلام» جنجال برانگیز شد، قطعی شده است/ صهیونیست ها وقاحت را بدانجا رسانده اند که نه تنها حاضر به بازگرداندن سرزمین فلسطینیان نیستند، بلکه ...
کد خبر: ۱۳۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۸ 10 November 2010
سرویس بین الملل ـ ماه آینده، حزب دست راستی «هتیکفاه» رژیم صهیونیستی، نشستی بین المللی را آغاز می کند که چند تن از نمایندگان کنست در آن شرکت خواهند داشت و گفته ها، حکایت از دستور کار ویژه این نشست دارد.

به گزارش «تابناک»، بر پایه خبرهای منتشره، نام این نشست «وطن جایگزین» بوده و شعار آن نیز «اردن دولت فلسطینی» است.

همچنین پیش بینی شده است، گروهی از نمایندگان مجالس اروپایی نیز در این نشست شرکت داشته باشند که تا کنون حضور «گرت وايلدرز»، مجلس و نویسنده و فیلمساز هلندی که مدتی پیش فیلم توهین آمیز آن علیه «اسلام» جنجال برانگیز شد، قطعی شده است.

خبرهای منتشره حکایت از آن دارد که قرار است، «وايلدرز» در سخنانی، حمایت مجالس اروپایی از معرفی «اردن» به عنوان «وطن جایگزین» فلسطینی ها را اعلام کند.

همچنین در این نشست، «موشه ارنس»، وزیر دفاع پیشین رژیم صهیونیستی از حزب «لیکود» و «آمی یالون»، رئیس سابق «شاباک» از حزب «کارگر» نیز سخنرانی خواهند کرد.

در همین باره، «القدس العربی» در خبری نوشت: این کنفرانس در پی آن است که «اردن» را به عنوان یک کشور «فلسطینی» معرفی کند و همه سرزمین های محاط به رود «اردن»، به جز اسرائیل را در این حوزه معرفی کند و فلسطینی ها سرزمین خود را بشناسند!

جالب اینجاست، صهیونیست ها که اشغالگری آنها در افکار عمومی موضوعی اجماعی است، وقاحت را بدانجا رسانده اند که نه تنها حاضر به بازگرداندن سرزمین فلسطینیان نیستند، بلکه خود و حامیانشان نشسته و برای دو ملت یکی ـ فلسطینیان ـ به عنوان ملتی که سرزمینش اشغال شده و دیگری ـ اردن ـ که دارای حکومتی مستقل است، تصمیم می گیرند!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
صهیونیستها شکر میخورن بخوان یه همچین کار زشتی بکنن.
این طرح را ملعون دو جهان اریل شارون ارایه داد و همینطور غزه را به مصر بسپارند و برای همیشه از شر آن خلاص شوند
بخش "فلسطینی ها سرزمین خود را بشناسند!" خيلي جالبه
تابناک جان جا داره سخنان تند محمود عباس بر علیه دولت احمدی نژاد را یاد اوری کنم تا دیگه کاسه داغ تراز اش نشیم میدونم جوابی واسه گفتن ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
دوران قانونی ریاست محمود عباس سالهاست که تمام شده
ناشناس
| Canada |
۱۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
تو کز محنت دیگران بی‌ غمی ، نشاید که نامت نهند آدمی‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
فلسطین فقط حماس نیست
خوب ما چه کار کنیم؟
تابی به توچه بزاربرای اردنی که سالها باش نون
ونمک خورده وپیرواسراییل بوده هررفتاری میکنه بکنه میخواهی ملت ازفردا درخیابان ندای جانم
فدای اردن هم سربدهند!!به جهنم سراردن
نامردهربلایی میادبیاد چندتااسیر اردنی در دوران دفاع مقدس گرفته شدند..یادت نره دشمن ایران وایرانی باید دست خودشان هلاک شوند....
وطن جایگزین طرح خوبیه اما واسه اسراییل.
عزیزم غزه از اول هم جز خاک مصر بود و مردم غزه هم از خداشونه که به مصر ملحق بشن. ولی دولت مصر بدلیل حضور حماس علاقه ای به این کار نداره!
اسرائيل پاشو بيشتر از گليمش دراز ميكنه چون قدرتش رو داره اما اين علتي جز عدم اتحاد در كشورهاي اسلامي نداره
پاينده باد ايران
زنده باد اسلام
بهترين وطن جايگزين براي صهيونيست ها در سرزمين هاي سرسبز آلمان است.
برای اینکه نظر ساکنین اسرائیل وجهانیان راازمشکلات داخلی وخارجی خودشان منحرف کننداین برنامه راریخته اند.
نسبت رنگ آبی به قرمز منو کشته سبزهای مدعی دفاع از دمکراسی و آزادی و حقوق بشر این صفحه رو با رای های قرمزشون خونبارون کردن . دفاع از دمکراسی و حقوق بشر این جماعت مثل دفاع از حقوق بشر ارباباشون یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکاست . میدونم این کامنت رو هم با رای های نفرین برانگیزشون قرمز میکنن ولی بدونن آزاده آزاده است و از آزادی و برابری دفاع میکنه چه تو ایران چه تو آفریقا یا فلسطین یا چین . و بردگی و اسارت ننگ چه برده و اسیر دیکتاتور باشن چه اسیر آمریکا یا اسراییل ( بردگی فکری رو میگم)
بك ريال بدن اش به همين خيال باشند مردمي كه سالها مبارزه كردن يك قدم عقب نشيني نخواهند كرد
این هم نتیجه خوش خدمتی پادشاه اردن می باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل