نحوه بهرهمندی عادلانه مردم از یارانه انرژی
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نه عزیز، برای همه مردم باید یک قیمت باشه، اگر لازم قیمت بنزین را گران کنید، ولی دیگر نقدی نکنید، چون بعد از یه مدت برای یه عده را حذف میکنید




