بازدید 6027

قتل فجيع دختر ۵ ساله

تحقيقات اوليه نشان داد که جسد مربوط به دختر ۵ ساله اي است که قبل از مرگ به طرز وحشيانه اي شکنجه شده است چرا که آثار ضرب و جرح و خراشيدگي در تمام نقاط بدن وي مشهود بود.
کد خبر: ۱۲۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۷ 04 November 2010
خراسان: جسد دختر ۵ ساله اي که به طرز وحشيانه اي به قتل رسيده است در مشهد کشف شد.

صبح روز گذشته شهروندان هنگام عبور از کنار بولوار فرودگاه مشهد جسد دختري را ديدند که داخل پتويي کوچک پيچيده شده بود. آنان با ديدن اين صحنه بلافاصله موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دادند و دقايقي بعد ماموران انتظامي براي بررسي خبر اعلامي به محل کشف جسد عزيمت کردند.

ماموران انتظامي با ديدن جسد دختر و تاييد درستي خبر، قاضي علي اکبر صفائيان ( قاضي ويژه قتل عمد) را در جريان گذاشتند. ساعت حدود ۹ صبح بود که مقام قضايي به همراه کارآگاهان شعبه جنايي آگاهي خراسان رضوي و تيم تشخيص هويت در محل حضور يافتند. تحقيقات اوليه نشان داد که جسد مربوط به دختر ۵ ساله اي است که قبل از مرگ به طرز وحشيانه اي شکنجه شده است چرا که آثار ضرب و جرح و خراشيدگي در تمام نقاط بدن وي مشهود بود.

اين گزارش حاکي است: در بررسي هاي مقدماتي هويت دختر ۵ ساله مشخص نشد در حالي که وي بلوز قرمز و سفيدرنگ و زيرشلواري کوتاه آبي کم رنگ به تن داشت. اين امر بيانگر آن بود که دختر ياد شده لباس منزل به تن داشته است.

بنا بر اين گزارش، جسد اين دختر که داخل پتويي کوچک پيچيده شده بود به دستور مقام قضايي و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني حمل شد.

بازپرس شعبه ۸۰۸ دادسراي عمومي و انقلاب مشهد، از شهروندان خواست تا در صورتي که اطلاعي در اين باره دارند با تلفن ۱۱۰ و يا پليس آگاهي خراسان رضوي تماس بگيرند.

شايان ذکر است: جسد اين دختر در حالي از سوي پزشک قانوني مورد معاينات قرار مي گيرد که زخم هاي عميق و سطحي زيادي که بر سر و صورت و اعضاي مختلف بدن وي وجود داشت، حکايت از آن مي کرد که دختربچه قبل از مرگ خود از سوي عامل يا عاملان اين جنايت وحشيانه شکنجه شده است و پس از قتل جسد وي در مکاني که کشف شد، رها شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی