بازدید 3291

قتل مرموز اعضاي يك خانواده در هاله‌اي از ابهام

كارآگاهان در تحقيقات اوليه دريافتند يکي از همسايگان صبح روز جمعه «7 آبان» ماه صداي جيغ را از واحد مسكوني مقتولان شنيده است.
کد خبر: ۱۲۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵ 02 November 2010
با گذشت سه روز، از قتل مرموز اعضاي يك خانواده چهار نفره، تلاش ماموران پليس آگاهي استان مازندران براي واكاوي زواياي پنهان اين جنايت خفته ادامه دارد.

به گزارش ايسنا، ماموران نيروي انتظامي مازندران از طريق تماس يكي از شهروندان با مرکز فوريتهاي پليسي «110» شهرستان بابل، ماموران پليس آگاهي مازندران در جريان وقوع قتل در خانه‌اي قرار گرفتند.

کارآگاهان جنايي پليس آگاهي استان مازندران با حضور در محل حادثه با اجساد خون‌آلود، 4 عضو يک خانواده( پدر، مادر، دختر 7 ساله و پسر 11 ساله) که توسط متهم به قتل يا قاتلان کشته شده بودند، مواجه شدند.

کارآگاهان در تحقيقات اوليه و بازرسي از منزل مقتول، مقاديري چک و اسناد مربوط به حسابهاي بانکي را در اتاق کار پدر خانواده کشف کردند.

كارآگاهان در تحقيقات اوليه دريافتند يکي از همسايگان صبح روز جمعه «7 آبان» ماه صداي جيغ را از واحد مسكوني مقتولان شنيده است.

اين گزارش مي‌افزايد: تلاش کارآگاهان پليس با تحقيق و بازجوئي از فردي که بعنوان سرايدار دراين مجتمع مسکوني فعاليت داشته و همچنين بررسي صحنه جرم و نظريه پزشکي قانوني، براي شناسائي و دستگيري متهم به قتل يا قاتلان همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی