بازدید 2209

اعتراف زمين‌خوار به كلاهبرداري دوميلياردي

متهم در بازجويي به جرم خود در زمينه زمين خواري از املاك برخي از شهروندان تهراني و نيز كلاهبرداري 2ميليارد توماني اعتراف كرد.
کد خبر: ۱۲۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵ 01 November 2010
مرد زمين خواري كه اقدام به كلاهبرداري از املاك برخي از شهروندان تهراني مي كرد؛پس از دستگيري به كلاهبرداري 2ميليارد توماني اعتراف كرد و روز گذشته نهم آبان با دستور قضايي روانه زندان شد.
                   
به گزارش باشگاه خبرنگاران از دادسراي ناحيه 10هاشمي؛با دريافت گزارش از سوي مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر فعاليت مرد زمين خوار كه اقدام به كلاهبرداري از املاك شهروندان تهراني مي كرد،پرونده اي در اين خصوص تشكيل شده و براي رسيدگي بيشتر در دستور كار ماموران قرار گرفت.

براساس اين گزارش؛درپي تحقيقات انجام شده از سوي ماموران،سرانجام محل اختفاي متهم در شهريار شناسايي شده و ماموران پس از كسب مجوز قضايي وي را در مخفيگاهش دستگير و تحويل دادسرا دادند.

اين گزارش حاكيست؛متهم در بازجويي به جرم خود در زمينه زمين خواري از املاك برخي از شهروندان تهراني و نيز كلاهبرداري 2ميليارد توماني اعتراف كرد.

اين گزارش مي افزايد؛در بررسي هاي بيشتر از سوابق متهم مشخص شد،وي فردي سابقه دار بوده و چندين فقره كلاهبرداري زمين و مسكن را نيز در پرونده خود دارد.

گفتني است؛با دستور قضايي براي متهم سابقه دار قرار قانوني صادر و وي روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی