اسدالله چراغی نماینده دهلران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به اتابک گزینه مسعود پزشکیان برای وزارت صنعت، معدن و تجارت، به رسوایی سایپا در تولید خودروهایی نظیر پراید پرداخت و تاکید کرد آیا این تولید ملی است؟ او به رفتار دولت در این حوزه انتقاد کرد و اتابک را در شرایط سختی قرار دارد. آنچه مطرح شد را میبینید و میشنوید.
مگه سایپا در دولت چهاردهم تولید شد که این بابا الان اعتراض میکنه؟چرا این اعتراض را در دولت سیزدهم نکردی؟همه میدونن که این خودروسازها به جایی وصلند که به هیچ رییس جمهور و وزیر و وکیلی پاسخگو نیستند.
احتمالا پرفسور عزیز ایشان در وزارت صنعت نسئولیتی در رابطه با خودرو داشته.
علی
اولا دیگه پرایدی نمیزنه سایپا دوما اینکه از زمان خاتمی پراید استارتش زده شد اینها هم که همسو با خاتمی هستند یادآوری شد تا مبادا یک چیزی مثل پراید بباید افتاد
ناشناس
سمند هم زمان خاتمی طراحی و تولید شد
سید علی
اقای علی که پراید را به دولت خاتمی متصل کرده اید بروید ببینید پراید در زمان دولت خاتمی از نظر بدنه وکیفیت ساخت چگونه هست در دولت های دیگر چگونه تولید می شود. خب و بغض تان را به شکلی دیگر بیان کنید نه اینکونه مضحک
آقای وزیر پیشنهادی که موافق واردات خودروی خارجی طبق قانون مصوب است . آقای اتابک هم در بخش صنعت و خودرو مسئولیتی نداشته که طرف صحبت نماینده محترم باشه. نماینده اشکال بر کلیت تولید این خودرو دارد
مشکل ساپیا با آمدن و رفتن وزیر درست نمی شود. تنها راه اصلاح سایپا و ایران خودرو این است که دولت به طور کامل از مدیریت خودرو و شرکت داری دست بکشد و آن را به مردم بسپارد و دولت فقط مقررات وضع کند و بر اجرای آن نظارت کند.
شرکت سایپا و ایرانخودرو برای سود بیشتر از کارشون می زنن
برای ایمنی کافیه از ورق ضخیم و شاسی با استحکام بالا تولید بشه تا این همه خسارت جانی و مالی را شاهد نباشیم
همین نمایندگان همیشه معترض تصویب کردن خودروی خارحی وارد بشه
خب به جای این کتر تصویب میکردید تکنولوژی و خط تولید خودرو و موتورهای چدید وارد بشه تا خطو تولید خودروسازان پس از چند دهه نو نوا بشه و بتونن تولید به روز داشته باشن
تولید نیازمند ابزار و تکنولوژی جدیده که کسی بهش توجه نمیکنه و فک می کنن با واردات یا تعیی مدیر مشکل عوض میشه