صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

این محور شمالی بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فیروزکوه از بازگشایی محور شمال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۵۰۵۱
| |
2614 بازدید
این محور شمالی بازگشایی شد

به گزارش تابناک، هادی اسدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فیروزکوه گفت: محور فیروزکوه-شمال که طی روزهای گذشته به دلیل جاری شدن سیلاب مسدود شده بود از شامگاه امروز با تلاش راهداران همیشه در صحنه بازگشایی شد.

این محور به علت بارش باران و جاری شدن سیلاب در محدوده پل دوآب مسدود شده بود که با همت دستگاه‌های ذیربط عملیات بازگشایی آن انجام شد، رئیس سازمان مدیریت بحران نیز در منطقه حضور یافت و از نزدیک شاهد عملیات بازگشایی مسیر بود.

راهداری شهرستان فیروزکوه برای بازگشایی این مسدودی که در محدوده استان مازندران واقع شده بود با ۱۶ دستگاه خودرو سنگین راهسازی همکاری کرد.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا
آخرین اخبار