بازدید 13553
چرتکه فدراسیون زیر میلیارد نمی‌اندازد!

محمدی ۶بازی و داور بازی پرسپولیس ۲ماه محروم شدند

گفته می‌شود قرارداد دوساله محمدی برخلاف اخبار ابتدای فصل، در نیم فصل کاهش یافته و در دوره علی خطیر به یکسال تقلیل داده شده است. به این ترتیب اگر محمدی فصل آینده هم آبی‌پوش باشد، باید شش بازی نخست فصل را بیرون از زمین باشد!
کد خبر: ۱۲۴۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ 06 June 2024

محمدی ۶ بازی و داور بازی پرسپولیس ۲ماه محروم شدند

«مهرداد محمدی» بازیکن استقلال به دلیل الفاظ زشت بعداز آخرین بازی استقلال در فصل جاری، شش بازی محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با اعلام کمیته انضباطی مهرداد محمدی بازیکن استقلال به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون جریمه نقدی و ۶ جلسه محرومیت از حضور در مسابقات می‌شود.

گفته می‌شود قرارداد محمدی برخلاف اخبار ابتدای فصل، در نیم فصل کاهش یافته و در دوره علی خطیر به یکسال تقلیل داده شده است. به این ترتیب اگر محمدی فصل آینده هم آبی‌پوش باشد، باید شش بازی نخست فصل را بیرون از زمین باشد!

 با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حمیدرضا رجبی، مربی تیم استقلال به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

 حسین بادامکی معان ورزشی پرسپولیس مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود.

 امیرعرب براقی به ماده ۱۱۷ مقررات انضباطی به دو ماه محرومیت از انجام داوری در تمامی مسابقات فوتبال محروم که به لحاظ ماده ۹۴ مقررات یک ماه آن به مدت یک فصل تعلیق می شود.

جالب است بدانید محرومیت عرب براقی،  نه به دلیل اشتباه احتمالی تیم داوری در اعلام نکردن آفساید در گل سرنوشت ساز پرسپولیس به مس رفسنجان، بلکه بخاطر حضور در گفت‌وگوی تلویزیونی زنده و درگیری لفظی با مدیرعامل باشگاه استقلال بوده است. 

درباره شکایت علیه رضا درویش با توجه به مفاد پرونده و دفاعیات صورت گرفته، تخلفی احراز نشده و وفق ماده ۹۵ مقررات انضباطی رای بر برائت ایشان در این پرونده صادر می‌شود. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳
داور بازی که تمام این مشکلات را بوجود اورده بود طبق معمول تقریبا تنبیه نشد و دوباره مافیای فوتبال به طرفهای مقابلشان حمله ور شدند!آقای افشاریان کجاست؟ایشان در این فسادها تنها بوده ویا یارانشان هنوز دارند ادامه میدن!!
رای های صادره غیر عادلانه و فاقد اعتبارند
بر همه تیمها واجب است تا با اجماع کلی و عرضه نمودن ب فیفا ک نهادی بی طرف است جهت احقاق حقوق خاصه خود و هوادارانشون مراجعه و تقاضای ورود فیفا را ب اتفاقات فوتبالی این دهه داشته باشند
اون وقت برای مدیر عامل پرسپولیس که مستقیما توهین نژادی کرده گفتن بیست روز در زمان تعطیلات فوتبال، فعالیت نکنه، واقعا کلمه سیرک برازنده ست
اینهمه توهین و حرفهای رکیک در مقالل دوربین تلویزیون وبه سخره گرفتن فدراسیون فوتبال فقط شش جلسه محرومبت همبن مماشات باعث تکرار حرفهای زشت میشود
با اونهمه الفاظ رکیک فقط شش جلسه محروم شده؟؟!!! که اونم قطعا با اعتراض استقلال کاهش خواهند داد
اون از حکم بدون محرومیت نکونام اینم از حکم ناچیز این اقا و صد البته تبرئه اسطوره حاشیه سازی جناب حاشیه نسب !!!
با این اوضاع بی اخلاقی های فوتبال همچنان باشدت بیشتر ادامه خواهند یافت
الان چه کمکی میکنه داور بازی یه جام رو به اون تیم داد و تاریخ رو تغییر داد. محمدی چه چیزی گفت که این همه محرومیت باید میگرفت، جز اینکه با اینهمه ادعا وی ای ار ندارید. بعد میگویید یکجانبه عمل نمی کنیم
داور بازی پرسپولیس را اصلا اگر اعدام هم کنند ، آیا جام قهرمانی که با گل آفساید زده را به استقلال بر می‌گردانند!!!؟؟؟؟
اینها را باید انچنان نقره داغ کرد که دیگر کسی جرات تهمت زنی وتوهین به دیگران نکند
فدراسیون عجب راه کاسبی را یاد گرفته،این نوع کاسبی مشکلی از فوتبال حل نمیکند
عرب نراقی ناراحت نشه از این حکم!!!
فساد فوتبالی دلیلش تیمهای دولتی هستند
چرا کامنتهای ضد استقلال را منتشر نمیکنید؟؟؟!!!!
شایسته بود عرب براقی و کمک او بخاطر مشکوک بودن در اعلام نکردن آفساید واضح مادام العمر محروم میشدند
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم